Gå til innhold

louis vuitton garanti?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg kjøpte et louis vuitton logomania skjerf som etter maks ti gangers bruk har blitt nuppette og det henger en del løse tråder. Den kostet meg 2300 kr og det skal vel ikke bli sånn for et skjerf man betaler så mye for? lurer på om noen av dere vet om det er noe garanti for dette. Er kjipt når man betlaer så mye og det blir slitt etter så lite bruk. Jeg kjøpte sjerfet i vår, men begynte å bruke det denne vinteren. :( hater egentlig å gå til den butikken da jeg føler de er så sure.

Anonymous poster hash: 5ab30...3d6
Skrevet

Det er ikkje rart dei er sure i butikken viss del sel ting som held så dårleg kvalitet. Gå og klag. Om dei er dritsure så minn dei på at det ikkje nett er god reklame med øydelagde LV-ting heller.

Skrevet (endret)

Gå til butikken og hør, kanskje de ikke er sure denne gangen? :) Skjerfet skal holde mer enn 10 ganger, så du har rett til å klage på dette.

PS: hvis du ikke får noe respons der, kan du kanskje prøve mail? Jeg har aldri klaga på noe hos LV, men vet en del kjeder har eget kundekontor, kanskje LV har det samme?

Endret av Evans
Skrevet

Jeg har det samme skjerfet, og mitt har ikke blitt sånn. Hvordan oppbevarer du det?

Skrevet

Jeg kjøpte et armbånd fra LV for par år siden. Etter ca 8-9 måneders bruk gikk fargene/logoen av. Reklamerte på det og fikk pengene tilbake uten noe problem.

Har forøvrig det samme skjerfet som deg, har ikke hatt noen problemer med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...