Julie Skrevet 27. juli 2004 #1 Skrevet 27. juli 2004 Hei! Neste uke drar jeg på ferie, fjelltur i 5-7 dager (litt væravhengig). Må ha med litt lesestoff og da helst pocketbok siden de er lettest (er notorisk gramjeger når det gjelder oppakkinga..). Noen som har en bra bok å anbefale? Er ganske altetende med en forkjærlighet for krim. Julie.
Tusenfryd Skrevet 27. juli 2004 #2 Skrevet 27. juli 2004 Ta deg en tur innom en bokhandler, mange bøker kommer også i paperback. Eller Narvesen selvsagt. Ellers så kan du ta en titt på www.haugenbok.no De selger masse pocketbøker. Søk på en bok eller forfatter og det står tydelig merket om det er innbundet eller pocket.
Felicia Skrevet 27. juli 2004 #3 Skrevet 27. juli 2004 Om du ikke har lest Da Vinci-koden vil jeg anbefale denne. Perfekt strandlektyre og en veldig spennende bok. Kan også anbefale Ben Eltons "Dead Famous" (Vet ikke hva den heter på norsk, Dødsberømt kansje?). En spennende "hvem er morderen"-bok som foregår i en BigBrother-kloning av et TV-program.
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2004 #4 Skrevet 28. juli 2004 Anbefaler Jo Nesbøs krimromaner på det varmeste!!! Disse fåes i pocket-versjon.
minniepus Skrevet 28. juli 2004 #5 Skrevet 28. juli 2004 Anbefaler Jo Nesbøs krimromaner på det varmeste!!! Disse fåes i pocket-versjon. Henger meg på denne. Også Liza Marklund sine, og John Grisham.
Julie Skrevet 28. juli 2004 Forfatter #7 Skrevet 28. juli 2004 Takk for tips! Har lest det meste av Mankell, likeså Marklund. Ble nysgjerrig på Da Vinci koden..
Bokalven Skrevet 29. juli 2004 #8 Skrevet 29. juli 2004 Anbefaler Jo Nesbøs krimromaner på det varmeste!!! Disse fåes i pocket-versjon. Are Kalvøs Syden er også bra.
Gjest gjest1 Skrevet 29. juli 2004 #9 Skrevet 29. juli 2004 Du MÅ lese Fingersmith av Sarah Walters. Den er så utrolig bra...misunner virkelig folk som ikke har lest den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå