AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #1 Skrevet 12. desember 2014 Hvilket hundefór vil du anbefale? Hunden vår for mye hjemmelaget mat, spesielt kylling. Vurderer å gi hunden litt tørrfór i tillegg . Valget har falt på Orijen tidligere. Skal jeg gå for det samme igjen eller finnes det bedre alternativer? Anonymous poster hash: 534bc...f38
muffins Skrevet 12. desember 2014 #2 Skrevet 12. desember 2014 Hvis du skal bruke tørrfor er Orijen det beste. Men hvis du kan bruke ferskfor er Vom & Hundemat et meget godt for. Det er frosset, rått kjøttfor. Kan virkelig anbefales!
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #3 Skrevet 12. desember 2014 Hvis du skal bruke tørrfor er Orijen det beste. Men hvis du kan bruke ferskfor er Vom & Hundemat et meget godt for. Det er frosset, rått kjøttfor. Kan virkelig anbefales! Jeg har gitt hunden vom før, men det lukter så og vom må stå i fryseren. Problemet mitt er at jeg tar hunden med på jobben, der har har vi ikke fryser i tillegg deler jeg kontor med kolleger som ikke synes noe særlig om vom lukt. Hva slags vom er best å gi? Anonymous poster hash: 534bc...f38
muffins Skrevet 12. desember 2014 #4 Skrevet 12. desember 2014 Vom & hundemat er produktnavnet. Det finnes i flere varianter. Dette er kjøtt, innmat og ben som er kvernet opp til en kjøttdeig. Det er ikke bare ren vom, som lukter mildt sagt kudritt Gå inn på www.vomoghundemat.no og les litt om de forskjellige forene. Bakdelen er jo at det er et ferskfor, med de bakdeler det har. Orijen er nok det beste alternativet hvis du skal ha tørrfor
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #5 Skrevet 12. desember 2014 Tusen tak for hjelpen! Anonymous poster hash: 534bc...f38
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #6 Skrevet 12. desember 2014 Orijen er best vom og hundemat er noe forferdelig klin, bikkjene får forstoppelse og piper når de drite, og så er det endel hunder som ikke liker detAnonymous poster hash: b7b5b...1dd
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #7 Skrevet 12. desember 2014 Enda bedre er Ziwi Peak, men prisene her i Norge er litt stive på det fòret...https://animail.no/hund/hundefor?manufacturer=368 Anonymous poster hash: 13ee0...bfc
muffins Skrevet 12. desember 2014 #8 Skrevet 12. desember 2014 Orijen er best vom og hundemat er noe forferdelig klin, bikkjene får forstoppelse og piper når de drite, og så er det endel hunder som ikke liker detAnonymous poster hash: b7b5b...1dd Har foret på V&h i flere år nå, og hundene mine har aldri hatt forstoppelse. Men noen hunder kan bli litt harde i magen i overgangen fra tørrfor til kjøttfor. Det løser du lett ved å tilsette litt kokt ris eller moste grønnsaker Mulig det lukter vondt hvis du oppbevarer det i romtemperatur, eller det er gammelt, hvis ikke må du stikke nesen helt ned i foret for at du i det hele tatt skal kjenne lukten på foret.Hvis du ikke synes kjøttdeig er noe "klin", så er ikke vom og hundemat det heller. Det er et meget bra for. 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #9 Skrevet 12. desember 2014 Anbefaler "Hills". Mange mener det er overpriset og inneholder det samme som butikkfor, men da er det kun målt i proteinmengde. Det er mye ferskere og du får "skreddersydd" for etter behov. Merker STOR forskjell på pels, klør, hud, øyne, matlyst og bevegelighet (har hund med stive ledd) på dette foret kontra mye annet for jeg har prøvd, både billig og dyrt Anonymous poster hash: 07da8...242
Favole Skrevet 12. desember 2014 #10 Skrevet 12. desember 2014 Vom & hundemat Gir kun dette, aldri opplevd at hundene har fått forstoppelse av det. Om det skulle være et problem med hard mage har v&h kommet med en ny variant som heter "digestive", ment for hunder som ikke er veldig aktive og/eller sliter med hard mage. Ren vom lukter helt forferdelig, men produktene til vom & hundemat lukter ingenting så lenge det får stå kjølig, har du det i en lukket beholder i kjøleskap vil verken du eller kollegene dine merke noe til lukt. Jobber du veldig lange skift siden hunden må få mat mens du er på jobb? Siden det er det som er problemstillingen. Eneste tørrforet jeg har god erfaring med (har vel prøvd det meste som er på markedet) og kan anbefale videre er Bozita Robur.
ToveM Skrevet 12. desember 2014 #11 Skrevet 12. desember 2014 Vi bruker Orijen, og er veldig fornøyd.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #12 Skrevet 12. desember 2014 Vom & hundemat Gir kun dette, aldri opplevd at hundene har fått forstoppelse av det. Om det skulle være et problem med hard mage har v&h kommet med en ny variant som heter "digestive", ment for hunder som ikke er veldig aktive og/eller sliter med hard mage. Ren vom lukter helt forferdelig, men produktene til vom & hundemat lukter ingenting så lenge det får stå kjølig, har du det i en lukket beholder i kjøleskap vil verken du eller kollegene dine merke noe til lukt. Jobber du veldig lange skift siden hunden må få mat mens du er på jobb? Siden det er det som er problemstillingen. Eneste tørrforet jeg har god erfaring med (har vel prøvd det meste som er på markedet) og kan anbefale videre er Bozita Robur. Tusen takk for alle svar. Jeg jobber i 8 timer, så den får mat av meg på jobb. Kanskje jeg skal prøve den som heter digestive. Anonymous poster hash: 534bc...f38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå