Gjest Lilleulv Skrevet 27. juli 2004 #1 Skrevet 27. juli 2004 Kjæresten min og jeg krangla i sta... Det hørtes sånn her ut: han: kan du ta ned klesvaska? jeg: jeg har trøtthetssyndrom!!! han: hvis du orker å sitte ved pcen så orker du faen meg å brette litt tøy jeg: lukker døra og sette meg ved pcen igjen (smiler fornøyd for meg selv) han ser meg igjennom vinduet og fortsetter: du kommer til å få sjokk i morra når du starter pcen, og finner ut at det er et passord på den som du aldri klarer å knekke jeg: du kommer til å få sjokk du tenker jeg når du kommer hjem fra jobb og finner laptopen din i tusen knas utover hele gulvet han: du kommer til å få sjokk når hele stipendet og lånet ditt har forsvunnet inn på min konto jeg: du kommer til å få sjokk når du kommer hjem, finner alt du eier i kofferter utafor døra og finner ut at jeg har skifta lås på døra... Begge 2 knekker sammen :D og så bretta vi tøyet sammen.. *humre*
Gjest lilletroll Skrevet 28. juli 2004 #5 Skrevet 28. juli 2004 Så festlig at det går an å "krangle" sånn da. Dere har det nok bra i hverdagen, dømt ut fra det lille innblikket der!
Gjest Lilleulv Skrevet 28. juli 2004 #7 Skrevet 28. juli 2004 ja, vi har det bra vi. Når vi krangler så blir det som regel helt usakelig til slutt og bare til å le av. Vi har det veldig gøy med hverandre Her om dagen så ble jeg litt muggen fordi han hadde bestemt noe uten meg som jeg ikke var så glad for. da sa jeg "hvor mange ganger har jeg sagt at du ikke må ta beslutninger som gjelder deg og ditt liv uten å få de godkjent av meg først?" Først så så han sånn ut: :o og så holdt vi på å le oss ihjel
Gjest lilletroll Skrevet 28. juli 2004 #8 Skrevet 28. juli 2004 Kan jeg spørre hvor gamle dere er og hvor lenge dere har vært sammen/bodd sammen?? Eller...jeg vet at jeg kan spørre om det, men gidder du svare på det Ble bare så nyskjerrig
*Lene* Skrevet 28. juli 2004 #9 Skrevet 28. juli 2004 Høres ut som dere er trygge på hverandre, og har det bra sammen da. Koselig å lese!
Gjest Lilleulv Skrevet 28. juli 2004 #11 Skrevet 28. juli 2004 Kan jeg spørre hvor gamle dere er og hvor lenge dere har vært sammen/bodd sammen?? Eller...jeg vet at jeg kan spørre om det, men gidder du svare på det Ble bare så nyskjerrig Du kan spørre, og jeg svarer... Jeg er 24, han er 23. Vi har vært sammen i 1,5 år, og flytta sammen nå 1. juli. Jeg har mer eller mindre bodd hos han i hans leilighet hele våren, men nå har vi fått oss en leilighet sammen da.
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2004 #12 Skrevet 28. juli 2004 heh. det er sånn kjæresten og jeg burde krangle også, ettersom vi stort sett krangler om bagateller, men vi er visst litt for såre og selhvøytidelige til å innse hvor tullete vi høres ut før noen dager seinere (dessuten har jeg alltid rett, egentlig) sukk - jeg misunner dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå