Gå til innhold

Møte noen fra nettet, redd for å skuffe de..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært singel i nesten to år og har samtidig vært aktiv på Sukker, Tinder ol. Har kommet i kontakt med noen, men det kommer alltid til ett punkt hvor han vil møtes. Da begynner jeg å finne på unnskyldninger, begynner å tvile på om han er seriøs. Min "ideelle date" ville vært på byen en fredag/lørdag kveld, helt uhøytidelig. Kan satt meg ned med han ett sted å snakket, men er det ukke noe kjemi, er det liksom ikke noe stress å gå hvert til sitt.. Jeg er i tillegg ganske sjenert og en forferdelig samtalepartner med fremmede når jeg er edru..

Bildene jeg har lagt ut av meg selv, er som oftest ansiktsbilder. Også har jeg ett bikinibilde som er to år gammelt, men det er så langt unna, at man ser ikke strekkemerkene jeg har fått på magen av å ha fødet ett barn..

I tillegg er jeg ganske høy til å være jente (180cm) å passer på å nevne det tidlig i prosessen, da mange menn ikke liker høye damer..

I tillegg har jeg da som sagt litt strekkmerker, men ellers slank. Men jeg har ikke vært i hardtrening etter fødsel for nesten fire år siden, så kroppen er generelt litt "slapp", men det kan jo gjøres noe med. Med klær på, vil jeg hvertfall påstå at jeg ikke ser så verst ut..

Ansiktet mitt har de jo sett på bilder, men en persons smil f.eks kan forandre ansiktet mye, så det kan jo også være en negativ ting..

Dette er grunnen til at jeg ikke tør å møte noen fra nettet.

Har dere noen gang møtt noen fra nettet, som ikke lignet i virkeligheten?

Anonymous poster hash: 23617...dac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du virkelig at alle menn er slik, at når du får kontakt og kommer overens med de, så skal de plputselig dumpe personligheten din overbord og slutte å like deg, fordi bildene dine flatterer deg litt for mye?

Da er du på jakt etter en annen type mann enn det jeg er, i alle fall.

• Liker 1
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Da er du på jakt etter en annen type mann enn det jeg er, i alle fall.

Er du på jakt etter ein mann? :sjokk:

Skrevet

Gå på date for å finne ut om han er noe for deg. Om han liker deg, er ikke din oppgave å utrede.

Du kunne vært perfekt, og folk ville fremdeles finne feil ved deg. Vær et godt menneske, det holder. :-)

Skrevet

Er du på jakt etter ein mann? :sjokk:

:erter: Svarte! Der avslørte du meg, kjære. :)

Skrevet

Bryr virkelig menn seg så mye om høyden?

Anonymous poster hash: 4d8bd...1e1
Skrevet

Jeg hadde droppet bikinibildet, og heller lagt ut et helfigurbilde med klær, og som er av nyere dato. Hvis du oppgir at du har barn bør ikke noen strekkmerker komme som noen overraskelse uansett.

Hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: 0d94c...8b6
  • Liker 1
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

:erter: Svarte! Der avslørte du meg, kjære. :)

:kyss:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...