AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #1 Skrevet 12. desember 2014 Jeg hadde tenkt å piske noe krem til en kake jeg har bakt og skal ha med på julebord i kveld. Jeg pisker da kremen hjemme rundt kl 5, og drar hjemmefra med buss, og kommer frem til lokalet kl 6, der kan kremen stå kjølig (i kjøleskap eller ute i kald bil til vi skal spise den 7-8 ish... tåler krem det? Jeg får jo ikek pisket den der... Alternativet er sånn spraybokskrem, men de er jo ikke så god? Alt i alt er det kanskje 15 min hvor den ikke står kaldt (bussturen)... Går dette bra eller er det best å bare droppe det? Tips til alternativer? Anonymous poster hash: fcf3e...c6d
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #2 Skrevet 12. desember 2014 Tror det skal gå bra når det er snakk om så få timer. Så gå for å gjøre det slik du har tenkt du. Anonymous poster hash: ac92e...cb4
Micolina Skrevet 12. desember 2014 #3 Skrevet 12. desember 2014 (endret) Det går fint. Krem kan holde seg over natta. Verste som skjer er at den faller sammen. Ville kanskje valgt å ha en kremboks som en b-plan, kanskje for å gjøre det du skal lage litt finere om kremen har falt sammen. Edit: Den vil ikke falle sammen på så kort tid Endret 12. desember 2014 av Micolina 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå