AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #1 Skrevet 12. desember 2014 Er Kari traa ull tykkere enn vanlig ull?Anonymous poster hash: 7d7aa...37a Anonymous poster hash: 3f663...103
Gjest Citronella Skrevet 12. desember 2014 #2 Skrevet 12. desember 2014 Nja, jeg synes iallefall min ulltrøye i rosemønster er stødigere og tettere enn annet ulltøy jeg har. Og så er den lengre både i armer og lengde, og det er perfekt. Fin på er den også.
Skogkløver Skrevet 12. desember 2014 #3 Skrevet 12. desember 2014 Er det du som lurte på om det fantes noe som var tykkere enn ull i går? Ta deg en tur på sportsbutikken og kjenn på de ulike ullundertrøyene. Har selv en herlig en i merinoull fra Devold som er ganske mye tykkere enn de mønstrete fra Kari Traa (som jeg også har). Nøstabarn har noen herlige gensere og bukser i varm, tykk og myk ullfrote dersom det er ytterplagg du er ute etter.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #4 Skrevet 12. desember 2014 Er det du som lurte på om det fantes noe som var tykkere enn ull i går? Ta deg en tur på sportsbutikken og kjenn på de ulike ullundertrøyene. Har selv en herlig en i merinoull fra Devold som er ganske mye tykkere enn de mønstrete fra Kari Traa (som jeg også har). Nøstabarn har noen herlige gensere og bukser i varm, tykk og myk ullfrote dersom det er ytterplagg du er ute etter. Hahaha, lå lo jeg godt her. Ja, det er meg Anonymous poster hash: 3f663...103
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå