Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg har et lite problem med fondation. Jeg har enda ikke funnet en jeg ikke får uren hud av. Jeg skulle gjerne hatt en som dekker godt, men som ikke gir uren hud. Nå har jeg en fra Makeup store - er vel den beste jeg har prøvd så langt, men gir litt kviser den også pluss at den "hoper seg opp" i linjer og arr.

Noen som har tips til en god fundation som dekker godt men som ikke gir uren hud?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har et lite problem med fondation. Jeg har enda ikke funnet en jeg ikke får uren hud av. Jeg skulle gjerne hatt en som dekker godt, men som ikke gir uren hud. Nå har jeg en fra Makeup store - er vel den beste jeg har prøvd så langt, men gir litt kviser den også pluss at den "hoper seg opp" i linjer og arr.

Noen som har tips til en god fundation som dekker godt men som ikke gir uren hud?

Hvor mye er du villig til å betale?

Gjest anonym2233
Skrevet

Jeg kjøper min fra MAC, koster 250-300, husker ikke prisen eksakt.

Dekker godt, ingen uren hud, lett å få av.

MAC Studio fix fluid heter den. Den kan jeg anbefale =)

Skrevet

Armani sine har aldri hatt noe negativ effekt på huden min

Skrevet

Jeg bruker en fra Make Up Forever, jeg vet ikke hvor man får tak i dette merket i Norge. Jeg har kjøpt det i Sverige (Sephora) og fra eBay. Den gir i hvertfall ikke meg uren hud :-) Make Up Forever HD Invisible Cover heter den.

Skrevet

clinique even better inneholder ikke disse typiske tingene som tetter porer og man får kviser av. Jeg trålet alt av butikker og apoteket med en liste over ingredienser som måtte unngås.

Skrevet

Jeg bruker EvaGarden Double Last Foundation når jeg vil ha god dekkevne.

Denne gir ikke urenheter, jeg har en hud som får urenheter veldig lett, men

dette er en av de få flytende Foundations som jeg faktisk kan bruke uten at

huden min lider for det :)

Gjest crazycatlady
Skrevet

Tikei sin mineralfoundation. Billig, mild, gir ikke urenheter, dekker godt og viktigst av alt; tester ikke på dyr. Finnes i både varme, kalde og nøytrale toner også med mange farger i hver så man slipper å bli for gul eller rosa om man er nøytral.

Skrevet

Jeg bruker Estee Lauder double wear, stay-in-place-makeup! Elsker den! den sitter kjempelenge. Koster rundt 370 kr, men den er veldig drøy i bruk. Anbefales på det sterkeste. Jeg har veldig senitiv hud, men har ikke reagert på denne. Brukt den i 6 år:)

Skrevet

Jeg bruker Estee Lauder double wear, stay-in-place-makeup! Elsker den! den sitter kjempelenge. Koster rundt 370 kr, men den er veldig drøy i bruk. Anbefales på det sterkeste. Jeg har veldig senitiv hud, men har ikke reagert på denne. Brukt den i 6 år:)

Dene har jeg tenkt å kjøpe! Kan du fortelel hva slags hudtype du har? Og om du opplever at foundationen blir klakete eller ´sklir ut´ i løpet av dagen?

Anonymous poster hash: 50a2e...395

Skrevet

Ja, syns det er vanskelig å forklare huden min. Men har litt tørr hud generelt på hele kroppen, men ikke så veldig i fjeset?! Eller jo kanskje, jeg er avhengig av fuktighetskrem da huden min føles veldig stram etter rens osv, så jeg er avhengig å ha fukt under foundationen. Den sitter utrolig lenge, men man kan jo selvfølgelig bli litt blank på slutten av dagen. Jeg opplever ikke at den sklir ut, den sitter utrolig godt. Jeg pleier bare ta en solpudderkost uten noe særlig produkt på, så blir hunden matt igjen hvis den blir blank. Den dekker mer og mer jo flere lag du tar, så jeg syns den passer til alle anledninger!! Har prøvd ut flere forskjellige etter jeg begynte med denne fordi jeg syns det er gøy å teste ut sminke, men faller alltid tilbake og ingen kan måle seg etter min mening ^_^ fikk en venninne til å prøve den og hun har også brukt den i snart 5 år! hehe. Hvis jeg har sovnet med sminke etter en tur på byen, så syns jeg den fortsatt sitter! Vet ikke helt om jeg svarte på det du lurte på, men den anbefales veldig.

Dene har jeg tenkt å kjøpe! Kan du fortelel hva slags hudtype du har? Og om du opplever at foundationen blir klakete eller ´sklir ut´ i løpet av dagen?

Anonymous poster hash: 50a2e...395

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...