AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #1 Skrevet 12. desember 2014 Hei, jeg lurer på om hva er den mest effektive måten å forbrenne mageflesk på, og hvor fort ser man resultater. Jeg har trenger ca. 3 - 4 ganger i uken i flere år, men har aldri sett noen form for resultater. Lurer på om noen har gode tips? På forhånd takk... Anonymous poster hash: d854c...077 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #2 Skrevet 12. desember 2014 Slutt å spise mat som kommer fra de regionene på dyra, som f eks kyllingbryst, pølser og annen innmat. Fettet legger seg der det opprinnelig kom fra, fordi det vil "hjem", hvis du skjønner hva jeg mener. Anonymous poster hash: 1dd07...217 1
Capricorn Skrevet 12. desember 2014 #3 Skrevet 12. desember 2014 Slutt å spise mat som kommer fra de regionene på dyra, som f eks kyllingbryst, pølser og annen innmat. Fettet legger seg der det opprinnelig kom fra, fordi det vil "hjem", hvis du skjønner hva jeg mener. Anonymous poster hash: 1dd07...217 Øhhhhh... Hvor legger pølser seg? Så hvis man spiser hjerne vil man bli smartere? Eller få større penis hvis man spiser det? Ts, du bør nok se på hva du spiser, men tror ikke du bør bekymre deg for kyllingbryst 4
Ian Skrevet 12. desember 2014 #4 Skrevet 12. desember 2014 Slutt å spise mat som kommer fra de regionene på dyra, som f eks kyllingbryst, pølser og annen innmat. Fettet legger seg der det opprinnelig kom fra, fordi det vil "hjem", hvis du skjønner hva jeg mener. Anonymous poster hash: 1dd07...217 Hahaha wow for noe sludder 2
Wiggins Skrevet 12. desember 2014 #5 Skrevet 12. desember 2014 Du kan ikke punktslanke deg, punktum. Du må miste fett over hele kroppen for å miste fett på magen. Det er litt individuelt hvor mye man mister hvor, men husk på at det for de fleste er unaturlig å ha helt flat mage. De fleste må slanke seg helseskadelig tynne for å oppnå det. 3
Ian Skrevet 12. desember 2014 #6 Skrevet 12. desember 2014 Hei, jeg lurer på om hva er den mest effektive måten å forbrenne mageflesk på, og hvor fort ser man resultater. Jeg har trenger ca. 3 - 4 ganger i uken i flere år, men har aldri sett noen form for resultater. Lurer på om noen har gode tips? På forhånd takk... Anonymous poster hash: d854c...077 Det du kan vurdere er aerob trening. Skaff deg en billig pulsklokka (eller dyr om du vil?) og ta deg 3 joggeturer i uka på 40 minutter hvor du ikke overstiger 80% maxpuls. Da forsvinner ting fort - og kombinerer du dette med dedikerte styrketreninger vil du merke resultater overraskende fort. 80% av makspuls oppnår gjennomsnittsmenneske uten å anstrenge seg noe særlig. For min del da jeg begynte holdt det med å gå fort i oppoverbakkene og lett jogging (jeg kunne sikkert ha gått fortere). Jeg gikk ned 12 kg på 11 uker og da spiste jeg rundt 2000 kcal per dag og skeia ut i helgene.
Gjest Runforit Skrevet 12. desember 2014 #7 Skrevet 12. desember 2014 Slutt å spise mat som kommer fra de regionene på dyra, som f eks kyllingbryst, pølser og annen innmat. Fettet legger seg der det opprinnelig kom fra, fordi det vil "hjem", hvis du skjønner hva jeg mener. Anonymous poster hash: 1dd07...217 HAHAHAHAHAHAHAHA! Dagens!!!!!! TS; om du trener og ikke minsker i fettprosent så spiser du mer enn du forbrenner. Eneste som kan senke fettprosenten er at du du spiser mindre enn du forbrenner. Abs are made in the kitchen; kosthold er 70%, trening er 30%. Trening er mest for å forme kroppen om en kun skal tenke på det estetiske. 3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #8 Skrevet 13. desember 2014 Slutt å spise mat som kommer fra de regionene på dyra, som f eks kyllingbryst, pølser og annen innmat. Fettet legger seg der det opprinnelig kom fra, fordi det vil "hjem", hvis du skjønner hva jeg mener. Anonymous poster hash: 1dd07...217 "fettet vil hjem"? Haha, jeg ler så tårene flyr, huff og huff, morsom du Anonymous poster hash: 983e7...edb
Gjest fallerifallera Skrevet 13. desember 2014 #9 Skrevet 13. desember 2014 Slutt å spise mat som kommer fra de regionene på dyra, som f eks kyllingbryst, pølser og annen innmat. Fettet legger seg der det opprinnelig kom fra, fordi det vil "hjem", hvis du skjønner hva jeg mener. Anonymous poster hash: 1dd07...217 Jeg spiser kyllingbryst ofte, men har fortsatt ikke fått større bryster? 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #10 Skrevet 13. desember 2014 Jeg spiser kyllingbryst ofte, men har fortsatt ikke fått større bryster? Da hr du ikke spist nok eller så er det ikke nok fett i dem. Anonymous poster hash: 1dd07...217
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #11 Skrevet 13. desember 2014 Hvor legger pølser seg? Så hvis man spiser hjerne vil man bli smartere? Eller få større penis hvis man spiser det? Pølse kommer fra magen og går til magen, ja. Og det andre du sier er korrekt. Anonymous poster hash: 1dd07...217
Gjest fallerifallera Skrevet 13. desember 2014 #12 Skrevet 13. desember 2014 Da hr du ikke spist nok eller så er det ikke nok fett i dem. Anonymous poster hash: 1dd07...217 Har du noen tips til andre former for bryst jeg kan spise, for å få større selv? Siden du tydeligvis hadde peiling på dette
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #13 Skrevet 13. desember 2014 Kalkunbryst og melkeprodukter. Anonymous poster hash: 1dd07...217
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå