AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #1 Skrevet 12. desember 2014 Har vært samboer med kjæresten i snart ett år. Men sønnen på snart 4 liker meg ikke.. bare mamma som får hjelpe med ting,og gjøre ting. Er bare skrik og gråt hvis jeg skal kle på han til barnehage osv. Synes det er så kjedelig. Særlig når vi også venter barn sammen neste år.Anonymous poster hash: 943bd...a30 1
Gjest Strandet Skrevet 12. desember 2014 #2 Skrevet 12. desember 2014 Hvor ofte smiler du lurer jeg på?
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #3 Skrevet 12. desember 2014 Bonusmødre har ingen høy stjerne her inne så nå får du nok en skyllebøtte om hvor udugelig du er! Drit i dem. Mitt barn var likt ovenfor sin bonusmor som forøvrig er ei flott jente som er oppriktig glad i barnet mitt. Vi fremsnakket bonusmor, fikk besteforeldre også til å gjøre det samme- det gikk 2-3 uker til og nå stråler barnet når hun kommer! Dette ligger i omstendighetene rundt og det et foreldrenes oppgave å gripe tak i det, dette er vel så vanskelige følelser for barnet å kanalisere og ved positive voksne rundt seg vil barnet bli glad.Anonymous poster hash: 7992f...8da 6
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #4 Skrevet 12. desember 2014 Har vært samboer med kjæresten i snart ett år. Men sønnen på snart 4 liker meg ikke.. bare mamma som får hjelpe med ting,og gjøre ting. Er bare skrik og gråt hvis jeg skal kle på han til barnehage osv. Synes det er så kjedelig. Særlig når vi også venter barn sammen neste år.Anonymous poster hash: 943bd...a30 Et år er ikke så lenge i den forbindelse. Tar nok mye lenger tid før du kan regne med å stille på lik linje med mor... Om noen gang... Og det må også sies at det kan gå i bølger hvem barna foretrekker hjelp av både til påkledning og annet, også når det gjelder biologiske foreldre. Anonymous poster hash: 4e850...2d0
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #5 Skrevet 12. desember 2014 Jeg ville ikke ha godtatt noe fra en annen kvinne / fars kjæreste ift mine barn!Anonymous poster hash: 7d199...fbe 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #6 Skrevet 12. desember 2014 Har vært samboer med kjæresten i snart ett år. Men sønnen på snart 4 liker meg ikke.. bare mamma som får hjelpe med ting,og gjøre ting. Er bare skrik og gråt hvis jeg skal kle på han til barnehage osv. Synes det er så kjedelig. Særlig når vi også venter barn sammen neste år.Anonymous poster hash: 943bd...a30 Forstår godt at den lille gutten uke liker deg, han vil selvsagt ha mammaen sin!!!!!Anonymous poster hash: 7d199...fbe 1
Euphemia Skrevet 12. desember 2014 #7 Skrevet 12. desember 2014 Har vært samboer med kjæresten i snart ett år. Men sønnen på snart 4 liker meg ikke.. bare mamma som får hjelpe med ting,og gjøre ting. Er bare skrik og gråt hvis jeg skal kle på han til barnehage osv. Synes det er så kjedelig. Særlig når vi også venter barn sammen neste år.Anonymous poster hash: 943bd...a30 Er du mann, TS? altså: kjæresten din er "mamma"?
Gjest Phoenix Skrevet 12. desember 2014 #8 Skrevet 12. desember 2014 (endret) 4 åringer er gjerne litt mammadalter, gi det litt tid. kan hende det løsner når han blir eldre! Endret 12. desember 2014 av Phoenix
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #9 Skrevet 12. desember 2014 Dere har vært sammen bare ett år og venter allerede barn sammen? Siden hun har en fra før synes jeg dere har hatt det alt for travelt. Her har jeg en fra før og det kommer ikke på tale att kjæresten får flytte inn før det har gått minst ett år! Vill ta det rolig og bli godt kjent først så ungen slipper å ha nye menn rennende inn og ut her. Anonymous poster hash: 1fba6...224 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #10 Skrevet 12. desember 2014 Jeg leser det som at du er mann, TS? 1 år er ikke lenge, sånn var det hos oss også. Jeg fikk ikke en gang hente jakken hans fra gangen hvis vi skulle ut en tur. Det var det kun pappaen som skulle gjøre! Etter hvert kom det fram at det var hans mor som snakket stygt om meg til han, og at han ikke skulle godta at jeg var der osv. Dette fant far ut, han tok en prat med både mor og sønn, og nå får jeg hjelpe gutten med påkledning og det som er. men hvis du er stefar, TS, så kan det være at gutten har en mammadalt-periode? Gi det tid, som sagt, 1 år er ikke lenge.Anonymous poster hash: 2a8bd...c40 1
Euphemia Skrevet 12. desember 2014 #11 Skrevet 12. desember 2014 Dere har vært sammen bare ett år og venter allerede barn sammen? Siden hun har en fra før synes jeg dere har hatt det alt for travelt. Her har jeg en fra før og det kommer ikke på tale att kjæresten får flytte inn før det har gått minst ett år! Vill ta det rolig og bli godt kjent først så ungen slipper å ha nye menn rennende inn og ut her.Anonymous poster hash: 1fba6...224 TS skriver at han har bodd sammen med kjæresten i ett år. Ingenting om hvor lenge de var sammen først.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #12 Skrevet 12. desember 2014 Jeg ville ikke ha godtatt noe fra en annen kvinne / fars kjæreste ift mine barn!Anonymous poster hash: 7d199...fbe Bitre Birgitte... Stakkars barnAnonymous poster hash: 7992f...8da 7
Biloba Skrevet 12. desember 2014 #13 Skrevet 12. desember 2014 Har vært samboer med kjæresten i snart ett år. Men sønnen på snart 4 liker meg ikke.. bare mamma som får hjelpe med ting,og gjøre ting. Er bare skrik og gråt hvis jeg skal kle på han til barnehage osv. Synes det er så kjedelig. Særlig når vi også venter barn sammen neste år.Anonymous poster hash: 943bd...a30 Prøv å fokusere på å være aktiv i lek og finne på morsomme ting sammen. Etterhvert vil han trolig godta deg mer i omsorgssituasjoner og grensesettinger også. Ellers er det vanlig at barn i perioder foretrekker en voksen selv der de bor med begge foreldre.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #14 Skrevet 12. desember 2014 Jeg ville ikke ha godtatt noe fra en annen kvinne / fars kjæreste ift mine barn!Anonymous poster hash: 7d199...fbe Det var jo voksent. Anonymous poster hash: 00601...19d 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #15 Skrevet 12. desember 2014 Dere har vært sammen bare ett år og venter allerede barn sammen? Siden hun har en fra før synes jeg dere har hatt det alt for travelt. Her har jeg en fra før og det kommer ikke på tale att kjæresten får flytte inn før det har gått minst ett år! Vill ta det rolig og bli godt kjent først så ungen slipper å ha nye menn rennende inn og ut her.Anonymous poster hash: 1fba6...224 Er ikke det litt seint nå? Anonymous poster hash: d15fe...4f7
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2014 #16 Skrevet 12. desember 2014 Har vært samboer med kjæresten i snart ett år. Men sønnen på snart 4 liker meg ikke.. bare mamma som får hjelpe med ting,og gjøre ting. Er bare skrik og gråt hvis jeg skal kle på han til barnehage osv. Synes det er så kjedelig. Særlig når vi også venter barn sammen neste år.Anonymous poster hash: 943bd...a30 Ok, et år bare og allerede venter dere barn... 1
Gjest chisandra Skrevet 12. desember 2014 #17 Skrevet 12. desember 2014 Jeg ville ikke ha godtatt noe fra en annen kvinne / fars kjæreste ift mine barn!Anonymous poster hash: 7d199...fbe Idiotisk forsøk på å kuppe tråden og få masse oppmerksomhet.
Boletta Skrevet 12. desember 2014 #18 Skrevet 12. desember 2014 Sønnen min er også meget bestemt på hvem som f.eks får kle på. Noen ganger er det bare mamma, andre ganger pappa. Tviler på det ville vært anerledes med en bonusforelder.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #19 Skrevet 12. desember 2014 Mi er 2,5 og er også slik. Pappa godtas bare når jegnikke er der, ellers er det aller helst mamma. Det blir bedre og bedre men mamma er klart favoritten, selv om pappa har vært til stede fra fødsel og er en kjempe tilstedeværende pappa. Helt normalt, og det kan ta mange år før du får en annen rolle. Bare vær til stede, gi mulighet for hjelp og trøst så vil det komme etter hvert. Anonymous poster hash: d17bb...0bb
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #20 Skrevet 12. desember 2014 Bitre Birgitte... Stakkars barnAnonymous poster hash: 7992f...8da Mer synd på barnet fordi det må ha samvær med dumme nek som ikke har de skarpeste karakterene eller innsikt - ikke bra rollemodeller for et barn. Topp hos mor men far klarer seg ikke alene og drar kun mindre intelligente og svevende kvinner som ser engler.Anonymous poster hash: 7d199...fbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå