kkristin Skrevet 27. juli 2004 #1 Del Skrevet 27. juli 2004 Når høsten og vinteren konner trenger jeg en skikkelig dress til jenta mi på nå 12 mnd. Hva er å anbefale? Hun er nokså liten, og jeg legger stor vekt på bevegelighet.(og selvfølgelig også varme.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2004 #2 Del Skrevet 27. juli 2004 Har god erfaring med Reima til så små barn. Disse er lett å ta på, og passer for vestlandsklima. Koster imidlertid litt. Dressen vi kjøpte til eldstemann er nå gått i arv til broren. Har også prøvd Helly Hansen til broren på 3 år. Er ikke like fornøyd her (ikke like vanntett når han kryper litt rundt i #søla" + dårlige strikk). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 27. juli 2004 #3 Del Skrevet 27. juli 2004 Reima Tec. Det absolutt beste. Kjøp den vanntette sorten. Tex- barnehagepedagog. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplegrønn Skrevet 27. juli 2004 #4 Del Skrevet 27. juli 2004 Fullstendig enig med Tex her. Vet ikke om bedre dresser enn Reima Tec. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 28. juli 2004 #5 Del Skrevet 28. juli 2004 Og enda en barnehagepedagog skriver under på Reima Tec. Absolutt det beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kkristin Skrevet 28. juli 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 28. juli 2004 Hvor mye koster en sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotta Skrevet 28. juli 2004 #7 Del Skrevet 28. juli 2004 De er ganske dyre, men det går an og sjøpe de litt store og sette på et belte. Så vrarer den kanskje i to år. De er ikke så klumpete som "billig dressene" så det går fint å bevege seg i dem selv om de er litt store. Det er heller ikke noe problem og få solgt en brukt dress, de er kjempesolide! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest heksa Skrevet 28. juli 2004 #8 Del Skrevet 28. juli 2004 jeg har brukt/ bruker reflex , og har vært veldig fornøyd med det.Reflex sitt regntøy ble vist best i test på tv2 hjelper deg for en stund tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2004 #9 Del Skrevet 28. juli 2004 Var veldig fornøyd med Reima de første tre årene til sønnen min, men.. men etterhvert som han er blitt større (blir5) så har jeg vært mer fornøyd med MikkLine.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kkristin Skrevet 30. juli 2004 Forfatter #10 Del Skrevet 30. juli 2004 Er det noen som har noen ca priser på reflex mikkline og reima? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 31. juli 2004 #11 Del Skrevet 31. juli 2004 Reimadressene ligger på rundt tusenlappen. Mest sannsynlig den lureste tusenlappen du investerer i ditt barns garderobe. Absolutt verdt pengene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 1. august 2004 #12 Del Skrevet 1. august 2004 Her borte koster reima tec 800-1000kr i normal pris. Og så har de som regel salg på dem til 30-50% i januar, påske og/eller juli. Reflex sitt er noe billigere. Av regntøy ville jeg absolutt valgt reflex. Min erfaring er at det er litt hipp som happ om du har hel eller to-delt regntøy på så små. Senere vil det være lurt med to-delt. Det er ofte man trenger bare jakka, eller bare buksa. Vi er visst mange barnehagepedagoger på denne tråden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2004 #13 Del Skrevet 1. august 2004 mikkline koster ca 800,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå