Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2004 #1 Skrevet 27. juli 2004 Hvordan peeler man kroppen og ansiktet? Bruker man bare hendene, svamp eller noe annet? Hvor ofte? Hvilket merke vil du anbefale?
birgitte242 Skrevet 27. juli 2004 #2 Skrevet 27. juli 2004 Jeg bruker ikke peeling på kroppen, men på føttene (hver gang de vaskes) og ansiktet (ca. en gang i uken). Jeg bruker en liten mengde peeling som jeg masserer lett rundt i ansiktet (på fuktig hud). Det er viktig å unngå området rundt øynene fordi huden her er svært sensibel. Skylles med vann, tørkes og påføres fuktighetskrem tilslutt. Føttene får samme behandling, men mye røffere. Jeg kan anbefale Clinique gentle exfoliator på det varmeste. Den er mild, parfymefri og ikke spesielt dyr (litt over hundrelappen fra strawberrynett).
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 28. juli 2004 #3 Skrevet 28. juli 2004 Henger meg på denne... Clinique sin er kjempefin - iallefall til meg og min hud. Veldig små og ikke så veldig grove korn, så den peeler akkurat så mye den skal! Anbefales!!
Uma Skrevet 13. august 2004 #4 Skrevet 13. august 2004 Ja... Kan vel kanskje komme med noen tips... Når du peeler ansikter må du bruke en med små korn og store korn til resten av kroppen. Altså ikke kjøp bare en til hele deg....Store korn blir altfor røft for huden i ansiktet. Det finnes jo også forskjellige peelinger med forskjellige formål og til forskjellige hudtyper. Jeg bruker bare hendene og masserer inn i huden og skylder godt av med vann. men på ryggen kan det vaærre litt vanskelig å komme til,så da kan man kjøpe slike skrubbebørster som er lange. Gode de. Ellers så kan jeg annbefale The Body Shops skrubbehansker til KROPPEN. Bare ikke skrubb for hardt med masser. Billig og bra er for eksempel peeling shower far Nivea og skrubbekrukken far Lòrèal. Så vil du nok få en silkeglatt og strålende hud!! :-)
Gjest Cuddly Skrevet 14. august 2004 #5 Skrevet 14. august 2004 Til kroppen tar syns jeg skrubbehansker + dusjsåpe gjør den desidert beste jobben!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå