Gå til innhold

Hva er det dyreste du har fått/gidd i gave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av den andre tråden

Anonymous poster hash: ee588...f0f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, jeg og eksen hadde et ganske vilt forhold når det gjaldt gaver både til bursdag og jul..
Husker jeg fikk 2XU tightsen (1600,-) RayBans (1300,-) Burberry skjerf (2500,-) OG Burberry parfyme (600,-) til bursdagen... Var ikke sånn at vi "kjøpte kjærlighet" altså. Men vi overdrev alltid..
Han fikk en iPad av meg til jul, tror jeg betalte rundt 4000. Dyreste jeg noen gang har gitt :)

Skrevet

forutenom forlovelsesringen min er den dyreste gaven jeg har fått vært 100 000kr til å betale ned på leiligheten min

Skrevet

Mac og nytt bunadssølv

Skrevet

Tror det dyreste jeg har fått var en skipakke med ski og bindiner. I tillegg fikk jeg 1000,- til støvlene.

Hadde stått på ønskelisten min siden jeg var liten, så kan si mannen overrasket stort!

Det dyreste jeg har gitt bort mener jeg å huske er en klokke til rundt 2500,-

Skrevet

Dyreste jeg har fått i gave er vel bunaden min eller 15000kr, i år får jeg jakke til 8000 tror jeg :)

Skrevet

Jeg gav en reise til 30 000 til samboeren en gang... Dyreste jeg har fått var 300 000 til leilighet av foreldrene mine...

Skrevet

Av min x fikk jeg en gullring med 3 diamanter.Selv om det ble slutt så bruker jeg ringen daglig.

Anonymous poster hash: 4c5b3...3dd
Skrevet

Bunad til konfirmasjonen min og lappen til bursdagen :o

Skrevet

Jeg fikk hest fra besteforeldre for 5 år siden! Noe som også resulterte i store mengder hesteutstyr fra foreldre! Jeg fikk aldri se prislappen på alt utstyret, og det tror jeg muligens ikke pappa fikk heller!

• Liker 1
Skrevet

Bil

PC

Reise til USA

Smykke med 7 diamanter

Anonymous poster hash: 62f38...d3e
Skrevet

Jeg ble født og fikk selve livet, det er dem dyreste og beste gaven :)

(Jeg er ikke gladkristen altså :fnise: )

Anonymous poster hash: 9bf8a...eeb

• Liker 4
Skrevet

Bruker å få dyre gaver av pappa, siden han har råd og önsker å gi meg noe jeg ikke selv har råd til.

Vet ikke prisene på alt, men har fått fotoutstyr, nettbrett, mobiler, fryser og kjöleskap osv.

Skrevet

Jeg fikk en Mulberry Alexa et år av kjæresten min. Den kostet vel 11.000 :rodme: Det var riktignok et engangstilfelle. Han har mye penger, men det er ikke slik at jeg forventer å få en slik en hvert år til jul og bursdag. Han fikk en jakke til 4500 kr en gang. Det er det dyreste jeg har gitt bort :) Vanligvis gir vi gaver til hverandre til 2000 kr.

Anonymous poster hash: 159ea...3be
Skrevet

Jeg ga bort et digert kjøleskap for et par år siden :P Men det skal sies at jeg spleiset med flere familiemedlemmer.

Anonymous poster hash: b75e4...c17

• Liker 1
Gjest caramiacaramella
Skrevet

Det dyreste jeg har fått er helt klart bunaden min.

Det dyreste jeg har gitt er to fancy hockeykøller til eksen min, det kostet rundt 3000.

Mener ikke å være en kjip, men jeg klarer ikke la være å si noe. 'Gidd', TS? Det er ikke et ord!

Skrevet

Fått: BSU for kommende år (har fått det flere ganger)

Gitt: En bassgitar til xen min for 5500kr

Skrevet

Fikk bil i tidlig julegave av mine foreldre i år. Riktignok en bruktbil, men kostet vel rundt 70 000. Nå skal det sies at jeg virkelig trengte bil for å få datteren i barnehagen siden kjæresten min jobber skift som absolutt ikke passer med levering og henting.

Dyreste jeg har gitt er vel en klokke til 5000kr. Bruker vanligvis ikke så mye på gaver, men jeg var gravid og superhormonell (les: total bitch), så kjæresten fortjente en liten ekstra oppmerksomhet.

Skrevet

forutenom forlovelsesringen min er den dyreste gaven jeg har fått vært 100 000kr til å betale ned på leiligheten min

Må ha vært litt av en ring! :hakeslepp:

Skrevet

Må ha vært litt av en ring! :hakeslepp:

Den er litt utenom hva som er vanlig her i Norge ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...