Kisskiss Skrevet 21. mars 2018 #21 Skrevet 21. mars 2018 P.S. Fakturagebyr på e-faktura dekker bl.a manuell behandling av de betalingene som er betalt med feil KID eller uten KID. Kunde tar kontakt, det blir en del mail fram og tlb for å avklare situasjonen, og betalingen skal spores opp manuelt. For noen går det så langt at det går videre til tredjepart som ilegger purregebyr, saker skal klares opp og evt. trekkes... Noen betaler for flere pers, der kan det også oppstå rot. I tillegg -som ble nevnt tidligere- skal regnskapsfører få betalt for hver enkel bilag som skal registreres i regnskapet manuelt fordi den er ikke betalt med AG. Ved frys/sykdom skjer mye rot fordi kunden betaler som regel feil mnd eller glemmer å betale, disse sakene skal ryddes opp i. Og som regel er det kunden som blir frustrert. Men hadde man hatt AG hadde man unngått alt dette Alt i alt mye jobb. Ikke alle betaler feil selvfølgelig men det skjer ofte dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå