Gå til innhold

Jeg liker ikke å ha sex med daten:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en fyr et par måneder. Vi har det fint sammen, har mye til felles og ting går egentlig knirkefritt. Har virker seriøs og interessert.

Men; jeg liker ikke å ha sex med han. Vet ikke hvorfor. Det er ikke noe han gjør gale. Jeg kjenner bare at jeg aldri har lyst. Jeg blir rett og slett ikke k*t og det føles som en plikt å ha sex. Venter bare på å få det overstått og finner på en unnskyldning dersom jeg kan (ikke ofte, har ikke samvittighet til det).

Det stresser meg, fordi forventningene til sex blir større og større jo lengre ut i relasjonen vi kommer. I starten kysset vi bare, nå er det liksom sex all the way. Han virker helt oppslukt av meg, kan ikke vente til leggetid engang. Han skal hele tiden klå, når jeg er kjempesliten og vil hvile etter jobb. Føler meg veldig presset, og får dårlig samvittighet for at jeg ikke har lyst.

Jeg er ikke aseksuell, men har nok ganske lav sexlyst. Har veldig lyst som singel, så kroppen fungerer som den skal, men når det blir sex for ofte går jeg rett og slett lei. Lysten drepes liksom av alle forventningene og presset.

Vurderer å si det til han, men er redd for å såre han. Tror han er forelsket i meg, og da er det sikkert dødskjipt å høre at jeg ikke er så gira på sex.

Anonymous poster hash: 23d82...0bd
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du ikke er tent på ham, går jo dette ingen steder.

Anonymous poster hash: aedd9...0cc
  • Liker 12
Skrevet

Jeg er også sånn, uansett hvor forelsket jeg er. Sex hele tiden er rett og slett ikke så interessant. Blir som å spise hele dagen, eller se på filmer døgnet rundt. Liker det jo, men ikke mye.

Anonymous poster hash: d1e9c...19e
  • Liker 6
Gjest Lille-pus
Skrevet

Hverken kroppen eller hodet ditt tenner på ham.

Han er med andre ord en knakende god venn, men ingen elsker og kjæreste for deg.

- nøyaktig så enkelt er det.

• Liker 9
Skrevet

Høres ikke ut som du er så forelsket som han. Virker som han er mer en god venn, og at du ikke tenner så mye på han. Du møter nok en gutt de tenner mer på senere! Tror dessverre ikke han her er den rette for deg..

Anonymous poster hash: ee12f...8e8
Gjest brutal_mann
Skrevet

Klarer hint om at han ikke er kjærestemateriale for deg kan du knapt få.

• Liker 2
Skrevet

Kjip situasjon.

Det høres ut som om du er sånn med de fleste, og ikke bare med han her? Siden du skriver at lysten drepes av forventninger og press. Så det har nok lite med han her å gjøre. Det er et generelt problem.

Hva om du tar noen piller for å øke sexlysten? Eller kjøper en orgasmekrem? :) Da blir du nok mer lysten.

Og btw - jeg hadde aldri fortalt dette til han. Uansett hvor generelt dette problemet ditt er, vil han ta det personlig.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er også sånn, uansett hvor forelsket jeg er. Sex hele tiden er rett og slett ikke så interessant. Blir som å spise hele dagen, eller se på filmer døgnet rundt. Liker det jo, men ikke mye.

Anonymous poster hash: d1e9c...19e

Da er vi to :)

Anonymous poster hash: 7e9fc...2ad

Skrevet

Du ser nok heller på han som en venn.

Anonymous poster hash: a6473...b76
  • Liker 1
Skrevet

Sånn har jeg det også. Jeg er gift, vert sammen 7,5 år, og har egentlig hatt det sånn nesten hele tiden. Med min x også...

Jeg har bare tenkt at jeg er sånn, og ikke noe å gjøre med det, men fryktelig frustrerende. Vurderer å bare avslutte og leve uten menn og sex.

Anonymous poster hash: 4f8b1...543
Skrevet

Min erfaring tilsier at hvis man ikke har sexlyst så er det rett og slett fordi man ikke forelsket i partneren sin.

Hvorfor være sammen med noen du ikke elsker/er forelsket i?

Anonymous poster hash: 05e14...d2c
  • Liker 3
Skrevet

Er det kun denne mannen du har det slik med,ts ? Eller har det vært sånn med andre før han?

Skrevet

TS her.

Jeg har alltid hatt litt laber sexlyst sammenliknet med gutter, men ikke såpass at det har vært et problem. Jeg syns bare det blir kjedelig når det blir et "krav" og for ofte. Som sagt er jeg mye mer kåt når jeg er singel, fordi da er det spennende og gjerne en stund siden sist. Sånn pliktsex før leggetid tenner meg overhodet ikke.

Så er del av problemet er nok at jeg har litt lav lyst. Likevel, pleier ikke å ha lav som med han. Det er ikke alltid jeg har superlyst, men nå føler jeg at jeg prøver å unnslippe, det har aldri skjedd før. Jeg har aldri vært "hun med hodepine eller mensen annenhver dag":p

I dag ble f.eks daten vår avlyst, og jeg kjente lettelse fordi jeg da slapp å ha sex med han. Lettelse fordi jeg slapp å bli klådd på hele j*vla natten. Han tar på meg hele tiden og er voldsomt kosete.

Skjønner ikke hvorfor jeg tenner såpass lite på han. Kjemien vår er knall, dateperioder vår har vært veldig trygg, gjensidig og forutsigbar. Han er godt trent og ser godt ut. Det er ingen rasjonell forklaring på problemet.

Vurderte å si at "jeg har litt lav sexlyst for tiden (pga stress elns..)" men mulig han tar det personlig.Han kjører liksom bare på, selv om jeg ganske tydelig signaliserer at jeg ikke er veldig keen.

Skrevet

I dag ble f.eks daten vår avlyst, og jeg kjente lettelse fordi jeg da slapp å ha sex med han. Lettelse fordi jeg slapp å bli klådd på hele j*vla natten. Han tar på meg hele tiden og er voldsomt kosete.

Jeg opplevde å få veldig lav lyst med en som var veldig "på".Når menn er veldig på når det gjelder kos og sex, så mister jeg helt lysten.Kan det hende at det er tilfellet her? Det må liksom være en mellomting for at jeg skal bevare lysten hvertfall.

Skrevet

TS her.

Jeg har alltid hatt litt laber sexlyst sammenliknet med gutter, men ikke såpass at det har vært et problem. Jeg syns bare det blir kjedelig når det blir et "krav" og for ofte. Som sagt er jeg mye mer kåt når jeg er singel, fordi da er det spennende og gjerne en stund siden sist. Sånn pliktsex før leggetid tenner meg overhodet ikke.

Så er del av problemet er nok at jeg har litt lav lyst. Likevel, pleier ikke å ha lav som med han. Det er ikke alltid jeg har superlyst, men nå føler jeg at jeg prøver å unnslippe, det har aldri skjedd før. Jeg har aldri vært "hun med hodepine eller mensen annenhver dag":p

Skjønner ikke hvorfor jeg tenner såpass lite på han. Kjemien vår er knall, dateperioder vår har vært veldig trygg, gjensidig og forutsigbar. Han er godt trent og ser godt ut. Det er ingen rasjonell forklaring på problemet.

Vurderte å si at "jeg har litt lav sexlyst for tiden (pga stress elns..)" men mulig han tar det personlig.Han kjører liksom bare på, selv om jeg ganske tydelig signaliserer at jeg ikke er veldig keen.

Synes ikke det høres ut som dere passer sammen seksuelt. Dette kan sikkert bli et enda kjipere og vanskeligere i lengden, både for deg og han. Kjedelig når dere har så god kjemi ellers, men er jo ikke så gunstig å ha så ulikt behov for sex..

Anonymous poster hash: ee12f...8e8

• Liker 1
Skrevet

Jeg opplevde å få veldig lav lyst med en som var veldig "på".Når menn er veldig på når det gjelder kos og sex, så mister jeg helt lysten.Kan det hende at det er tilfellet her? Det må liksom være en mellomting for at jeg skal bevare lysten hvertfall.

Kanskje. Det blir liksom too much. Når vi avtaler noe på ettermiddagstid må han liksom ha sex med en gang, kan ikke vente til etter middag engang. Og når han må ta på meg hele, hele tiden går jeg lei. Jeg vil gjerne ligge og prate i sofaen uten at han må klå, eller kunne lage middag uten at han knar på rumpa mi. Jeg føler meg litt overfalt og irritert. Blandet med dårlig samvittighet over at jeg ikke føler den samme interessen tilbake.

Gjest Lille-pus
Skrevet

TS her.

Man tenner ikke seksuelt på alle mennesker man har god kjemi med, føler seg trygg sammen med, som er forutsigbare eller ser godt ut.

Du er glad for å slippe å ha sex med ham, og dere er på stadiet med stevnemøter. Du blir irritert når han søker din fysiske nærhet.

La ham gå, - om du fortsetter seigpiningen av dere begge nå så vil du bli mer og mer irritert og til slutt knuser du ham før du kaster ham til side.

Skrevet

Hmm. Jeg hadde det faktisk slik en liten periode i starten av forholdet med kjæresten min. Jeg ble hodestups forelsket i han, og vi hadde mye sex den første tiden. Etter en måned gikk plutselig den første forelskelsen over og jeg hadde ikke lyst på han på samme måte lengre. Han merket det og begynte å spørre meg etterhvert. Vi hadde flere lengre samtaler om det og jeg var åpen om mine tanker og følelser. Jeg var litt fortvilt og vurdere flere ganger om jeg skal avslutte forholdet. Det gikk faktisk nesten to måneder. Men plutselig løsnet det, jeg så på han på en anen måte og ble forelsket i han på nytt og vi har et strålende sexliv.

Anonymous poster hash: 79a02...a79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...