Gå til innhold

Katt legger lekene i matskåla

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er noe jeg lurer veldig på, hvorfor legger katten lekene sine i matskålen? Den er snart 4 mnd.. En veldig glad katt, som har det kjempe godt og er trygge rundt meg og kjæresten!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hihi, så skjønt ☺️💕

Endret av Kjibba
Skrevet

Er noe jeg lurer veldig på, hvorfor legger katten lekene sine i matskålen? Den er snart 4 mnd.. En veldig glad katt, som har det kjempe godt og er trygge rundt meg og kjæresten!

Nusselig. Hihi. Ikke godt å vite hva disse dyra finner på

Skrevet (endret)

Er kjempe søtt, rydder vel barre opp etter seg!😋

Endret av KrisBro
Skrevet

Katta vår la de i vannfontenen.

..... Slutta av seg selv

Skrevet

Ikke en katt og ikke leker..
Så dette blir veldig OT..

Men når hunden til besteforeldrene mine får "hundegodis" så traver hun rundt i huset med godisen i munn før hun går til matskåla og legger den oppi der o_o
Sparer den til senere :fnise:

Skrevet

Foreldrene mine forteller at deres katt betaler for kost og losji. De har som regel en skål på kjøkkenet hvor de legger fra seg småting i, og der finner katten sedler av og til. De havner i vannskåla. Det merkeligste er at den ikke legger noe annet enn penger i skålen.

• Liker 2
Skrevet

Vil tippe hun prøver å gjemme maten, grave den ned. Min katt graver rundt matskålen når hun er mett, og om de er et papir eller noe i nærheten havner det oppå maten. Når hun skal spise igjen, kommer hun ikke til maten og trenger hjelp. :fnise:

Skrevet

Monsen vår tar med seg skumballene sine på do han. :fnise:

Noen ganger, når jeg kikker inn til kattedoene for å sjekke at det ikke er for mye sand sølt utover, så ligger det et par baller der, klar til å lekes med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...