KrisBro Skrevet 11. desember 2014 #1 Skrevet 11. desember 2014 Er noe jeg lurer veldig på, hvorfor legger katten lekene sine i matskålen? Den er snart 4 mnd.. En veldig glad katt, som har det kjempe godt og er trygge rundt meg og kjæresten!
Kjibba Skrevet 11. desember 2014 #2 Skrevet 11. desember 2014 (endret) Hihi, så skjønt ☺️💕 Endret 11. desember 2014 av Kjibba
Maleficenta Skrevet 11. desember 2014 #3 Skrevet 11. desember 2014 Er noe jeg lurer veldig på, hvorfor legger katten lekene sine i matskålen? Den er snart 4 mnd.. En veldig glad katt, som har det kjempe godt og er trygge rundt meg og kjæresten! Nusselig. Hihi. Ikke godt å vite hva disse dyra finner på
KrisBro Skrevet 11. desember 2014 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2014 (endret) Er kjempe søtt, rydder vel barre opp etter seg!😋 Endret 11. desember 2014 av KrisBro
Pipzky Skrevet 11. desember 2014 #5 Skrevet 11. desember 2014 Katta vår la de i vannfontenen. ..... Slutta av seg selv
Chizue Skrevet 11. desember 2014 #6 Skrevet 11. desember 2014 Ikke en katt og ikke leker.. Så dette blir veldig OT.. Men når hunden til besteforeldrene mine får "hundegodis" så traver hun rundt i huset med godisen i munn før hun går til matskåla og legger den oppi der o_o Sparer den til senere
Svareren Skrevet 11. desember 2014 #7 Skrevet 11. desember 2014 Foreldrene mine forteller at deres katt betaler for kost og losji. De har som regel en skål på kjøkkenet hvor de legger fra seg småting i, og der finner katten sedler av og til. De havner i vannskåla. Det merkeligste er at den ikke legger noe annet enn penger i skålen. 2
Tvist Skrevet 11. desember 2014 #8 Skrevet 11. desember 2014 Vil tippe hun prøver å gjemme maten, grave den ned. Min katt graver rundt matskålen når hun er mett, og om de er et papir eller noe i nærheten havner det oppå maten. Når hun skal spise igjen, kommer hun ikke til maten og trenger hjelp.
Minya Skrevet 12. desember 2014 #9 Skrevet 12. desember 2014 Monsen vår tar med seg skumballene sine på do han. Noen ganger, når jeg kikker inn til kattedoene for å sjekke at det ikke er for mye sand sølt utover, så ligger det et par baller der, klar til å lekes med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå