Gå til innhold

Er dette en dårlig foreldre spøk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter hjemme hos mamma og pappa da det kommer en reklame for kondomeriet på TV og faren min spør om jeg har vært der inne. Så sier han at han aldri hadde turt å gått inn. Så spør han hva de har der! Så spør han om de har nettbutikk!!!!!

WTF! Jeg ble utrolig flau og begynte å le og gjemte ansiktet.

Er dette bare for å gjøre meg flau? :sjokkert: Jeg vet at foreldre har sex, men herre gud da! Man kan ikke bare utspørre sin voksne datter om hva produkter de har på kondomeriet!

Anonymous poster hash: 9d87c...8c0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han må da skjønne hva de selger i den butikken. Sikker på at han ikke bare prøvde å unngå pinlig stillhet?

Anonymous poster hash: 7639d...c3e
Skrevet

Dette synes jeg var utrolig sært...

Skrevet

Dette synes jeg var utrolig sært...

Eh ja! Kan ikke skjønne at han sa noe sånt! Min pappa liksom! En ting et å si at det hadde vært flaut å gå inn, men å spørre meg om jeg har vært der og hva de har.

Ble jo helt satt ut.

Skrevet

Jeg syns det er pinlig med TV-reklame fra kondomeriet. Ikke hyggelig å se reklamen på tv når man sitter og ser sammen med bestemor/-far og 12-åringen.

Anonymous poster hash: e036c...3e4
  • Liker 3
Skrevet

Sikkert bare erting.

Om han gjør det igjen, begynn å legge ut om vibratorer, glidekremer og analkuler. Han kommer ikke til å spørre igjen ;)

• Liker 6
Skrevet

Han syns sikkert situasjonen var pinlig selv, og prøvde å "ufarliggjøre" det ved å snakke om det som om det var en ikea reklame.

Jeg ville bare ikke tenkt så mye på det :)

• Liker 2
Skrevet

Ville ikke brydd meg.

Skrevet

Han syns sikkert situasjonen var pinlig selv, og prøvde å "ufarliggjøre" det ved å snakke om det som om det var en ikea reklame.

Jeg ville bare ikke tenkt så mye på det :)

Men jeg så ikke på TV'en en gang. Jeg satt på dataen i min egen verden. :( Så plutselig spør han meg om kondomeriet! :daane:

Skrevet

Enten vet han ikke hva dette er, eller så prøvde han å "spøke" det vekk.... rart :fnise:

Anonymous poster hash: b13d8...1eb
Skrevet

Vær heller glad for at du ikke har en pappa med pinne i rumpa!

Jeg har fått alt for mye info om hva som skjer på soverommet til mine, og jeg bryr meg egentlig ikke.

Anonymous poster hash: 14473...207
Skrevet

Men jeg så ikke på TV'en en gang. Jeg satt på dataen i min egen verden. :( Så plutselig spør han meg om kondomeriet! :daane:

Åja!!

Vet du, jeg tror kanskje jeg ganske spontant ville sagt "hvorfor i alle dager spør du MEG om det?" :P

• Liker 1
Skrevet

Vær heller glad for at du ikke har en pappa med pinne i rumpa!

Jeg har fått alt for mye info om hva som skjer på soverommet til mine, og jeg bryr meg egentlig ikke.

Anonymous poster hash: 14473...207

Nei, haha, hvis han handler der blir det vel en dildo i rumpa i stede for en pinne :danse:

Skrevet

Åja!!

Vet du, jeg tror kanskje jeg ganske spontant ville sagt "hvorfor i alle dager spør du MEG om det?" :P

Jaaaa, det ville jeg og sagt!!

Anonymous poster hash: b13d8...1eb

Skrevet

han bare testet om du gikk dit......

Skrevet

Prippen mutch?

Anonymous poster hash: 9bb8c...6ee

Skrevet

Sikkert bare erting.

Om han gjør det igjen, begynn å legge ut om vibratorer, glidekremer og analkuler. Han kommer ikke til å spørre igjen ;)

Det ville jeg gjort.

"Ja, altså, der har de sånne derre, og de brukes, kjennes..., og noen liker jo å..."

:)

Skrevet (endret)

Prippen mutch?

Anonymous poster hash: 9bb8c...6ee

Ikke prippen much nei...er da ikke vanlig at fedre snakker noe sånt med døtrene sine...

Kanskje du synes det er vanlig?

Er ikke TS btw

Endret av sweety pie
Skrevet

Ikke prippen much nei...er da ikke vanlig at fedre snakker noe sånt med døtrene sine...

Kanskje du synes det er vanlig?

Er ikke TS btw

Stemmer; er overhodet ikke vanlig at fedre snakker slik!!!!

Anonymous poster hash: 00f88...480

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...