AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #1 Skrevet 11. desember 2014 Hei! Kjæresten min har ønsket seg en laptop lenge, og nå har jeg kjøpt det til han i julegave. Men jeg vil ikke at han skal vite hva han får, har dere noen lure ideer til måter jeg kan gi han den på? Anonymous poster hash: 5eb4d...241
Gjest Meglerfrøken Skrevet 11. desember 2014 #4 Skrevet 11. desember 2014 Lag et rebusløp:) Det er jo alltid moro. Så kan du evt gjemme den i senga, under puta, eller noe annet kreativt. Har feiret jul med noen som gjemte gaven på den måten til "barna", og det var veldig moro! Gjør du deg litt flid i det, så engasjerer du de han feirer med og;) ÅH, han blir nok så glad for laptop! Tror du har sikret deg mange kjærestepoeng der:)
Eneri Skrevet 11. desember 2014 #5 Skrevet 11. desember 2014 Hvis du har kjøpt med ekstern mus, kan du jo bare pakke den inn, og så gjemme selve pc-en et annet sted til han har pakket opp "musepakken"?
Lady Skrevet 11. desember 2014 #6 Skrevet 11. desember 2014 Hva med å pakke inn en liten lapp i en eske eller konvolutt, med en lapp til hvor det står hvor laptopen (gaven hans) ligger? Så må han "lete" etter den, og ser den ikke før han har funnet den? :D Da finner han ikke ut hva han får på forhånd
Gjest Meglerfrøken Skrevet 11. desember 2014 #8 Skrevet 11. desember 2014 Noen som kom meg i forkjøpet det, ja Great minds, you know!
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #10 Skrevet 11. desember 2014 Pakke den inn? Greia er jo at han skjønner hva han får hvis han får en stor, tung gave hos meg.. Skal ikke være sammen med han på julaften, men kom gjerne med flere forslag Anonymous poster hash: 5eb4d...241
Lady Skrevet 11. desember 2014 #11 Skrevet 11. desember 2014 (endret) Hmm, er det barn der? Kanskje julenissen kan komme med en lapp til stedet pakken er gjemt? Så får du noen andre til å gjemme den for deg, å skrive lapp til nissen Endret 11. desember 2014 av Lady
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #12 Skrevet 12. desember 2014 Ingen barn der, nei. Får be svigerfar om å gjemme den en plass, så får han en lapp om hvor gaven ligger Anonymous poster hash: 5eb4d...241
Lady Skrevet 13. desember 2014 #13 Skrevet 13. desember 2014 Ingen barn der, nei. Får be svigerfar om å gjemme den en plass, så får han en lapp om hvor gaven ligger Anonymous poster hash: 5eb4d...241 Ja, gjør det:)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå