Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal kjøpe til søsteren og svogeren min. (Begge 23.) De holder på å bygge et hus nå, så jeg tenkte å fylle en kurv med ting de vil trenge i det nye huset. Feks: ostehøvel, kubelys, sengetøy... Men alt nevnt ovenfor har de, så hvis du har forslag til hva jeg kan fylle kurven med så rop gjerne ut!

Prisklasse: opp til 400,-

Takk for svar:)

Anonymous poster hash: 9757c...f8d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

termo kopper/glass ala. menu kolleksjonen, kaffekanne, bordbrikker, telys/kubbelys, baderomsartikler, rammer, duftlys, hva med p bestille dørmatte med deres navn på som f.eks "velkommen til kari og kjell", familiebilde på lerret kan fås veldig billig også

Anonymous poster hash: dceac...923
Skrevet

Dørskilt, håndklær, gavekort på flyttehjelp.

Skrevet

Heisann!

Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal kjøpe til søsteren og svogeren min. (Begge 23.) De holder på å bygge et hus nå, så jeg tenkte å fylle en kurv med ting de vil trenge i det nye huset. Feks: ostehøvel, kubelys, sengetøy... Men alt nevnt ovenfor har de, så hvis du har forslag til hva jeg kan fylle kurven med så rop gjerne ut!

Prisklasse: opp til 400,-

Takk for svar:)

Anonymous poster hash: 9757c...f8d

Hva med et gravert navneskilt til inngangsdøren til det nye huset? Type "her bor" også begges navn. Eller feks "velkommen" :)

Anonymous poster hash: 7c7bf...e05

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...