AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #1 Skrevet 11. desember 2014 Det finnes jo utrolig mye forskjellige produkter der ute. Hva er det dere syns er mest vanskelig? Hvordan man bruker ulike produkter? Hvordan man finner produkter tilpasset sin hud? Hvordan man skal sminke seg? Selv har jeg ganske følsom hud og tør nesten ikke bruke noe som helst, og det kan jo være interessant å høre hva andre sliter med Anonymous poster hash: 5760c...db8 Anonymous poster hash: 5760c...db8
Infinite Skrevet 12. desember 2014 #2 Skrevet 12. desember 2014 Å finne riktig farge hvis jeg skal kjøpe en ny type foundation. 1
vimsefrøken Skrevet 12. desember 2014 #3 Skrevet 12. desember 2014 Definitivt foundation, å velge riktig farge. Det er fort gjort å ende opp med bomkjøp. Nest etter Foundation er det rouge/blush som ikke gir urenheter i kinnene og mascara som mine sensitive øyne ikke reagerer på som heller ikke skal drysse.
Gjest Tigress Skrevet 12. desember 2014 #4 Skrevet 12. desember 2014 Å finne ein bra foundation som både har rett farge OG som ikkje blir tørr på huda. Deretter: å finne tips om korleis få til pene raude lepper når ein har veldig svake konturar rundt leppene, og korleis ein bør tweake dette best mogleg med penn. Eg har til gode å finne det ut, for å seie det slik.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #5 Skrevet 12. desember 2014 Foundation og alt som kommer med det. Hvilken type som passer til min hud og farge osv. Ellers: Øyenbryn. Anonymous poster hash: 13ce7...2c1
Kira-delta Skrevet 12. desember 2014 #7 Skrevet 12. desember 2014 Contouring.. Syns alt med det er kinkig.. Finne riktig farge og å legge det riktig uten at det ser ut som skjegg.
Cirkelin Skrevet 12. desember 2014 #8 Skrevet 12. desember 2014 Å finne riktig farge hvis jeg skal kjøpe en ny type foundation. Et tips for å finne riktig farge på foundation er å teste den på kjevebenet. Den som er mest usynlig er rett farge. Foundation skal jevne huden uten å gi farge. Deretter bruker man solpudder for å gi farge og glød. Lyset i butikker er ofte litt vanskelig, så det kan lønne seg å sjekke i dagslys også. Leppestift er best å teste på fingertuppene, for der blir fargen mest lik leppene.
^^Belle^^ Skrevet 12. desember 2014 #9 Skrevet 12. desember 2014 Mitt største hinder er den tørre (fuktfattige) huden min. Den er så lunefull, og jeg må være forsiktig me hva jeg putter på den. Har jeg ikke riktig fuktighetskrem, er alt håp ute liksom. Tenker da spesielt på foundation og/eller pudder. Det er jammen ikke lett å finne noe som ikke suger seg fast i tørre flekker!
Gjest Booker Skrevet 12. desember 2014 #10 Skrevet 12. desember 2014 CONCEALER! Finnes ingen jeg liker, og de jeg har lyst å teste ut får man ikke tak i her i Norge (NARS). Fuuuuuu
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #11 Skrevet 12. desember 2014 Finne en god foundation (og concealer) som dekker, men likevel ser naturlig ut. Føler foundation/pudder alltid synes veldig godt på huden min, så skulle gjerne funnet en som ser mer naturlig ut (men samtidig er dekkende!) Ikke lett... En rouge i en fin rosafarge som sitter på hele dagen. Og øyenbryn synes jeg er vanskelig... Anonymous poster hash: 540c4...054
vimsefrøken Skrevet 12. desember 2014 #12 Skrevet 12. desember 2014 CONCEALER! Finnes ingen jeg liker, og de jeg har lyst å teste ut får man ikke tak i her i Norge (NARS). Fuuuuuu Du vet at Sephora har Nars og shipper til Norge?
Gjest Booker Skrevet 12. desember 2014 #13 Skrevet 12. desember 2014 Du vet at Sephora har Nars og shipper til Norge? Yup, men sist jeg sjekket så shippet de ikke NARS?
vimsefrøken Skrevet 12. desember 2014 #14 Skrevet 12. desember 2014 Yup, men sist jeg sjekket så shippet de ikke NARS? Gjør de ikke Jeg har hørt om flere som har bestilt Nars via Sephora, og at det skal være ett av merkene man nå kan bestille til Norge. Så kjedelig da.
Gjest Booker Skrevet 12. desember 2014 #15 Skrevet 12. desember 2014 Gjør de ikke Jeg har hørt om flere som har bestilt Nars via Sephora, og at det skal være ett av merkene man nå kan bestille til Norge. Så kjedelig da. Sjekket igjen nå, går ikke! ):
vimsefrøken Skrevet 12. desember 2014 #16 Skrevet 12. desember 2014 Sjekket igjen nå, går ikke! ): Noe så utrolig kjedelig
^^Belle^^ Skrevet 12. desember 2014 #17 Skrevet 12. desember 2014 Yup, men sist jeg sjekket så shippet de ikke NARS? Hqhair.com selger Nars.
goldenchanel Skrevet 12. desember 2014 #18 Skrevet 12. desember 2014 Jeg syns det vanskeligste er å få lebestiften til å sitte på mine ekstremt tørre lepper! Jeg vet enda ikke hvordan jeg skal løse det, prøvd å skrubbe, gi fukt, drikke mer og restylane. Ellers syns jeg highlighting er vanskelig, føler det blir for mye glitter =/
Gjest BonBon Skrevet 12. desember 2014 #19 Skrevet 12. desember 2014 Eyeliner. Finner ikke en stil jeg kler, uansett hva så ser jeg ut som en emosjonell fjortenåring
Miss Lucky Skrevet 12. desember 2014 #20 Skrevet 12. desember 2014 Jeg syns det vanskeligste er å få lebestiften til å sitte på mine ekstremt tørre lepper! Jeg vet enda ikke hvordan jeg skal løse det, prøvd å skrubbe, gi fukt, drikke mer og restylane. Ellers syns jeg highlighting er vanskelig, føler det blir for mye glitter =/ Prøvd highlighter uten skimmer i ? Jeg synst i grunnen en concealer evt en vanlig foundation i en lys farge er best. Og så bruker jeg faktisk bare en lys matt øyenskygge oppå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå