Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken barberhøvel/blader synes dere er best? Tenker til bruk nedentil, på leggene og under armene. Har hørt at de bladene som er til menn er bedre, men er de ikke litt store og klumpete til å barbere nedentil? Eller går det fint?

Har en Venus-høvel i dag, har bare prøvd et par varianter av de bladene som hører til og er ment for kvinner.

Anonymous poster hash: 81461...9f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne vil jeg følge med på! Lurer faktisk på det samme

Skrevet

Jeg vurderer sterkt å kjøpe tradisjonell barberhøvel etter å ha sett på tv2 hjelper deg. Sparer fort inn pengene på bladene.

Fra før av synes jeg at mannebarberblader er bedre en damebarberblader.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan jo fortelle om min erfaring, så får andre si sitt. Jeg brukte Venus barberhøvel i flere år, og var på sett og vis fornøyd med dem. Men........ jeg klarte alltid å skjære meg selv med disse høvlene uansett hvor forsiktig jeg prøvde å fjerne håret, så tilslutt så fant jeg ut at jeg skulle forsøke Gillette barberhøvler for menn.

Har aldri angret, og kommer aldri til å gå tilbake til Venus-høvlene.

Anonymous poster hash: 9f041...aec
Skrevet

Jeg vurderer sterkt å kjøpe tradisjonell barberhøvel etter å ha sett på tv2 hjelper deg. Sparer fort inn pengene på bladene.

Fra før av synes jeg at mannebarberblader er bedre en damebarberblader.

Det skal jeg også! Drittbillig på e-bay elelr noe. Helt sykt at Gilette kan ha så stor markedsandel og drive prisene så til de grader opp. Det triste er jo at da forventer man at det skal være så dyrt og når konkurrenter som Shai kommer så er de like dyre som Gilette, come on! De er ikke såå dyre i produksjon...

Gjest Enhjørning
Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med mannehøvelen Gillette Fusion Proglide. Er absolutt ikke "klumpete" :)

Skrevet

Jeg har også Gillette Fusion Proglide! Mye bedre enn Venus, Shai osv.

Skrevet

Jeg vurderer også å kjøpe tradisjonell høvel, syns Venus og mach er like dårlige (har brukt det i årevis).

Skrevet

De beste er BIC sine engangshøvler. Har kjøpt og prøvd massevis da jeg bodde i USA. Har kjøpt på utenlandsreiser og prøvd og prøvd, vender alltid tilbake til BIC sine engangshøvler.

Anonymous poster hash: e959e...dad

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med mannehøvelen Gillette Fusion Proglide. Er absolutt ikke "klumpete" :)

Jeg søkte opp denne høvelen nå, og jeg synes den så litt ut som disse "engangs"-høvlene til venus, og de er jo elendig :/

Bruker nå venus proskin, men føler ikke at den alltid får tatt alle småstubbene, så er på jakt etter ny. Men hvis denne manne-høvelen er bedre så burde jeg kanskje teste den ut :)

Anonymous poster hash: b7062...d4c

Skrevet

Jeg lurte på akkurat det samme for rundt ett år siden, googlet og researchet, og endte opp med mannehøvelen Gillette Fusion Proglide. Veldig fornøyd med den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...