AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #1 Skrevet 11. desember 2014 Hei! Jeg vrir hjernen for å finne på en julegave til min nevø på 20 måneder. Han har det han trenger av klær og leker, ifølge foreldrene. De har også veldig liten plass samt flyr for å feire jul, så gaven bør ikke være for stor. Jeg tenkte litt på en fin bok eller en film, men aner ikke hva unger på den alderen liker? Noen forslag til 300-400 kroner? Anonymous poster hash: f8a4e...b31
Lillemini Skrevet 11. desember 2014 #2 Skrevet 11. desember 2014 Vår datter på den alderen liker puslespill, bøker med knapper som lager lyder og tegne/malesaker. Fingermaling er en stor hit. Mye gris, men det er jo foreldrenes problem. 😆 Duplo er jo også fint, men det har vel de fleste en del av.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #3 Skrevet 11. desember 2014 Takk for tips! puslespill var en god idè! Anonymous poster hash: f8a4e...b31
Engel Skrevet 12. desember 2014 #4 Skrevet 12. desember 2014 "Drømmehagen" kan være et tips på filmfronten. Eller "barnas favoritter" (Noddy, Pingu, brannman Sam osv.) Bøker med lyd og enkle puslespill, spør gjerne i butikken for å få noe tilpasset den alderen. En bok type godnatt-bok, eventyrbok e.l. med flere korte historier er også supert, for høytlesning i årene framover.
Vera Vinge Skrevet 12. desember 2014 #5 Skrevet 12. desember 2014 Bøker er jo kjempefint å få! Jeg syns heller ikke det gjør noe om boka er bittelitt for "voksen" akkurat da, da det er fint med leker som varer. Sønnen min hadde ikke konsentrasjon til å sitte og høre lange historier i den alderen, men det kom gradvis mellom 2 og 2,5 en gang. Ellers er jo myldrebøker morsomme i den alderen.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #6 Skrevet 12. desember 2014 Bukkene bruse på badeland!Anonymous poster hash: 18cd3...eb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå