AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #1 Skrevet 11. desember 2014 Jeg har hull i øret øverst i brusken (helix heter det tror jeg?) og når jeg da tar inn vanlig øredobb blir stangen så lang at den stikker langt ut fra øret. Dette gjør at det er ubehagelig da jeg hele tiden kommer borti den + det ser så stygt ut. Noen som vet om man kan kjøpe øredobber med kortere stang og evt. liten bakdel? Tips til butikker på nett og fysiske butikker mottas med takk Anonymous poster hash: fd09b...d02
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #2 Skrevet 12. desember 2014 Kan du ikke bare kutte av litt av stangen på vanlige øredobber? Anonymous poster hash: cc1f6...d6d
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #3 Skrevet 12. desember 2014 Kan du ikke bare kutte av litt av stangen på vanlige øredobber? Anonymous poster hash: cc1f6...d6d TS her. Hva kan jeg bruke å kutte av med? Anonymous poster hash: fd09b...d02
DysterPytten Skrevet 12. desember 2014 #5 Skrevet 12. desember 2014 Piercingbutikker har gjerne litt forskjellig og med kule bak som ikke stikker. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå