Gå til innhold

Unnskyld!

Gjest Blomsterert

Anbefalte innlegg

Gjest Blomsterert
Skrevet

Vi har alle dårlige stunder,men jeg skrev her et svar en gang som jeg angrer den dag i dag på!

Jeg hadde vært med mennesker som slet med bare å overleve fra dag til dag,og jeg gikk inn på Kg.

Da skrev ei at hun følte livet ødelagt fordi mannen ville gå fra henne. Jeg svarte så innmari dumt,hensynsløst og påvirket av hva jeg hadde vært vitne til irl.

Så,jeg angrer så på mitt ufølsomme svar,og om du leser dette(jeg skriver uhyre sjelden som anonym,så jeg skrev ved brukernavn) : Unnskyld så mye!

Er det flere som angrer noe de har skrevet her eller? Vi er jo bare mennesker,og driter oss grundig ut fordi vi skriver/svarer i litt affekt!

Håper dere ber om unnskyldning. Håper dette er et innlegg som ikke blir preget av persondebatt osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noe å rippe opp i nå? Det er faktisk snart jul.

Anonymous poster hash: 0f42e...aad
  • Liker 1
Gjest Blomsterert
Skrevet

Er det noe å rippe opp i nå? Det er faktisk snart jul.

Anonymous poster hash: 0f42e...aad

Eh,ja? Da burde det jo passe bra med en unnskyldningstråd. Men nei,dette blir misforståt,så like greit at det ikke blir noe av. Her inne kan det meste bli tatt ille opp. Tilmed et unnskyld. Jaja.

Skrevet

Skriv det i tråden da vel

• Liker 1
Gjest Blomsterert
Skrevet

Skriv det i tråden da vel

Jeg lette etter den,og hun som skrev var Anonym,så fant den ikke!

Men trodde jo flere har skrevet ting de angrer på til noen her da.

Men ble jo ikke motatt så godt :-)

Skrevet

Ja jo angrer jo på en kommentar jeg også, men tråden ble sletta .

Gjest Blomsterert
Skrevet

Ja jo angrer jo på en kommentar jeg også, men tråden ble sletta .

Er jo veldig rart om vi bare er to. :-)

Men unnskyldninger sitter nok langt inne da.

Skrevet

Er det noe å rippe opp i nå? Det er faktisk snart jul. Anonymous poster hash: 0f42e...aad

Er det virkelig mulig å skape et problem ut av at noen ønsker å be om unnskyldning for å ha såret noen? Er ikke julen nettopp en høytid der det er naturlig å gjøre slikt?

Dette er kg på sitt verste. Jeg er så uendelig lei av at noen skal spre uhygge også der hvor det i utgangspunktet ikke er å finne. Hvilke negative motiver kunne ts på noen som helst måte ha med denne tråden? Jeg synes det er fantastisk at det finnes mennesker her som har mot til å be om unnskyldning for noe de har sagt, som de har angret oå.

Anonymous poster hash: 3dd6c...af1

Skrevet

Ber jeg om unnskyldning for noe skjer det pr pm og ikke her, gitt.

Skrevet

Jeg synes det er så flott nå jeg en sjelden gang ser brukere be om unnskyldning i åpent forum! Det faller mange ufølsomme og bent fram hatefulle ytringer her, og jeg tror mange ikke er klare over hvor tydelig alt blir på nett.

Så all honnør til trådstarter for dette.

Skrevet

Jeg synes det er så flott nå jeg en sjelden gang ser brukere be om unnskyldning i åpent forum! Det faller mange ufølsomme og bent fram hatefulle ytringer her, og jeg tror mange ikke er klare over hvor tydelig alt blir på nett.

Så all honnør til trådstarter for dette.

Jeg syns det er mer "se på meg så flink jeg er å legge meg langflat, hyll meg!".

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns det er mer "se på meg så flink jeg er å legge meg langflat, hyll meg!".

Jeg skjønner hva du mener. Men alt positivt som skrives kan tolkes som skryt. Det ser vi jo ofte at det gjør. Så når noen har spydd ut noe i åpent forum ser jeg ikke noe problem med at unnskyldningen tas i åpent forum også. Men selvfølgelig, jeg synes det blir mer logisk når det gjøres i tråden det gjelder. Hvis det går an å finne den igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...