Oran Skrevet 11. desember 2014 #1 Skrevet 11. desember 2014 Hei. Er 26 år gammel mann, er en vanlig person og min stil er nokså vanlig. Liker å gå med skjorter og går aldri ut med svett bukser. Har en mørk hud, Iransk/spansk hud tone. Vet ikke hvordan jeg skal ord sette det. Vil gjerne bruke litt sminke, som hudkrem og slikt. Men ingenting overdrevent. Har aldri brukt orm renser eller hva det nå heter. Har en god del på nesa tror jeg. Mitt mål er å ha en "klarere" hudfarge, altså jevn farge, men ingenting overdrevent som damene har. Jeg har ikke noe imot om det vises at jeg har litt sminke på meg, så lenge det ikke er ekstremt mye og veldig enkelt å se. Hvilken type produkter rekommandere til en mann i 26 årene? Hud rens, orm rens.... Er UTROLIG vanskelig å finne informasjon om dette på nett. MASSEVIS for kvinner, men ingenting for gutter. Finner bare homofile gutter som er flinke men bruker samme produkter og overdriver det litt for mye slik jentene gjør. Takk for ALL hjelp.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #2 Skrevet 12. desember 2014 Coverbrands har en egen seksjon for menn og hudpleie-produkter. Du kan jo ta en titt der, og lese litt om de forskjellige produktene. http://www.coverbrands.no/kategorier/menn/hudpleie?p=1 Anonymous poster hash: 3ab8c...241 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2014 #3 Skrevet 20. desember 2014 Jeg vil anbefale deg å gå til innljøp at MD formulations sin face & body skrubb. Denne kan du bruke ca 2 ganger i uken Den er kjempegod! For hudormene på nesen kan du kjøpe et instrument som klemmer disse ut, eller du kan gjøre det med fingrene. Du bør også kjøpe deg en god rens som du bruker morgen og kveld, feks MD formulations daily cleanser. Etter dette bør du kjøpe en fultighetskrem Når det kommer til sminke, så finner det diverse concealere på apoteket, som ser ut nesten som en leppestift. De kan du ta på urenheter for å dekke de. Finnes i forskjellige farger. Jeg vet om mange gutter som bruker slike Anonymous poster hash: 42e98...ec2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå