Missycat Skrevet 27. juli 2004 #1 Skrevet 27. juli 2004 hvilken restaurant foretrekker du i trondheim og hvorfor? hva anbefaler du der? jeg er selv veldig svak for jadab (indisk), frati (nydelig italiensk) og ajo (tapas)..... og hvor får jeg kjøpt trondheims beste kebab? mm.. sulten!!
Gjest Moonshadow Skrevet 27. juli 2004 #2 Skrevet 27. juli 2004 Frati i munkegata liker jeg.. De har god mat og er rimelige.. Både pizza, pasta og biffen der er bra. Millenium kebab er den beste synes jeg..
Gjest Moonshadow Skrevet 27. juli 2004 #3 Skrevet 27. juli 2004 Men man får ikke kebab som er like god som enkelte plasser i oslo, i Trheim da :-(
Missycat Skrevet 27. juli 2004 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2004 *Tina* - i know, i know.. det er litt gørr.. la belle`s kyllingrull er forresten ganske så konge-bra, men det blir ikke det samme
Gjest Moonshadow Skrevet 27. juli 2004 #5 Skrevet 27. juli 2004 Holdt på å spise meg ihjel på kebab da jeg var i Oslo jeg, sinnsykt god i fylla.. :-) Er vel ikke alltid så sikker på hva slags kjøtt det er men.. Man bryr seg lite om det når man er drita :oops:
Gjest Primula Skrevet 27. juli 2004 #6 Skrevet 27. juli 2004 Jeg liker Frati, China House( i søndregt.) den italienske øverst i nordre, og en asiatisk som ligger i fjordgata. Dårlig på navn sjø.. :oops:
Gjest Emera Skrevet 27. juli 2004 #7 Skrevet 27. juli 2004 Frati er bra, ja! Så bra at det alltid er stappfullt. Og så liker jeg Grønn Pepper. Meksikansk, så klart. For "enklere" mat liker jeg Mormors Stuer. Kjempegod mat til under hundrelappen. Salatene er nydelige!
Gjest Mrs. Potter Skrevet 27. juli 2004 #8 Skrevet 27. juli 2004 Er ikke så kjent i Trondheim,men når jeg der så drar jeg nesten alltid på Egon i tårnet.
jordbær Skrevet 27. juli 2004 #9 Skrevet 27. juli 2004 Grønn Pepper!! Og så har de veldig god (rulle)kebab på Oscars! :D
Julie Skrevet 28. juli 2004 #11 Skrevet 28. juli 2004 Ajo har god mat. Ellers er jeg enig i at Mormors har god mat til under hundrelappen. Spesielt fransk løksuppe med hvitløksbrød. Yammi!
Loolaa Skrevet 28. juli 2004 #12 Skrevet 28. juli 2004 Jadab er favoritten! (indisk) Liker også godt Frati, som mange nevner, og pastarestauranten som ligger på Solsiden. Og så er 5-retteren på Credo en opplevelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå