Gå til innhold

Julegavetips til 6 år gammel gutt og 8 år gammel jente

Anbefalte innlegg

Gjest Margit Spat
Skrevet

En vennefamilie som vi pleier å kjøpe enkle julegaver til har to barn, en jente på 8 og en gutt på 6 år. På grunn av at vi bor på ulike steder i landet har vi dessverre ikke så ofte kontakt, og dermed kjenner vi ikke barna så veldig godt. Jeg vet derfor ikke helt hva de er interesserte i og hva de trenger. Jeg sitter helt blank for idéer til julegaver til disse barna akkurat nå. Finnes det noen "sikre kort" som nesten alle i disse barnas aldersgruppe liker. Helst til en pris på under 200 kroner til hver.

Alle tips mottos med glede :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lego til begge to.. De aller fleste i den alderen leker med lego. Lego friends til jenta og lego city til gutten.

• Liker 1
Skrevet

sånne gummistrikk til å lage armbånd og smykker, loom eller hva det heter. Sinnsykt populært for tida.

Anonymous poster hash: 9f4da...384
Skrevet

Jente; Hvis hun har hull i ørene finnes det mange søte øredobber hos gullsmeden.

Gutt; klokke

Anonymous poster hash: 6e41e...d0f

Gjest Margit Spat
Skrevet

Takk for gode tips så langt, alle tre :) Både Lego og looms kan passe veldig godt. Siden foreldrene er glade i å pusle med slike ting selv, tror jeg Lego vil falle i smak for alle. Jeg husker dessverre ikke om jenta har hull i ørene, så øredobber tar jeg ikke sjansen på.

Er det flere som har ideer på lager, så er jeg åpen for forslag.

Skrevet

Frost figurer til jenten og Lego til gutten :-)

Skrevet

Vi hadde en 8 år gammel jente å kjøpe gave til i år gjennom en sånn julegave-aksjon. Vi kjøpte Lego Friends, genser og glitter-neglelakker fra Disney. Og til en 6 år gammel gutt er vel Lego alltid trygt. :)

Gjest Margit Spat
Skrevet

Takk for tipsene! De hjalp virkelig, og nå er gavene i hus :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...