AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #1 Skrevet 11. desember 2014 Noen som har ett godt serum og en hårkur som en er fornøyd med? Selv har jeg ganske tynt, blondt og "fint" hår..som det er på tide jeg tar bedre vare på! Men i ett hav av ulike produkter, så vil det være greit å forhøre seg litt med andres erfaringer før jeg prøver meg frem selv På forhånd takk! Anonymous poster hash: 0b003...cdb
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #2 Skrevet 11. desember 2014 NashiAnonymous poster hash: 6d7ca...597
cherry blossomed. gone. Skrevet 11. desember 2014 #3 Skrevet 11. desember 2014 Vil anbefale Lee Stafford sin hårkur med keratin, de har den hos Vita for rundt 130 kr mener jeg å huske. Synes også den gule l´oreal vital, ceramid et eller annet; balsamen er bra. Ellers så er kokosnøttoølje( 50 kroner for en økologisk boks) og olivenolje og egg bra. Synes også keratinshampooen til define er ok.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #4 Skrevet 12. desember 2014 Joico Deep Penetrating Reconstructor! Proteinkur. Skikkelig bra etter min mening. Bruker i tillegg moroccan oil på tuppene. Anonymous poster hash: dfbbc...a5c
Gjest Gemini7 Skrevet 12. desember 2014 #5 Skrevet 12. desember 2014 Jeg har de siste 16 årene alltid vendt tilbake til Kerastase Nutritive hårkur for fint hår, tross at jeg hyppig har prøvd meg på andre kurer som har dukket opp som gode tilbud. Har Joico i tillegg nå men den er i alle fall ikke bedre enn kerastase for mitt hår. Jeg har tynt, fint, nordisk hår som fort blir slitt. Jeg bruker Joico sin hårolje i tuppene.
Kjibba Skrevet 13. desember 2014 #6 Skrevet 13. desember 2014 Serum: Kevin Murphy sin YOUNG.AGAIN. Denne er blank, dvs håret blir ikkje så lett gult. Hårkur: Joico Reconstructor (protein) og Joico Hydratant Intense (fukt). Ingen over, ingen ved sida
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #7 Skrevet 13. desember 2014 Jeg testet Joico og ble uhyre skuffet. Har tynt, nordisk hår, det fliser seg lett og blir lett fett samtidig som det liksom kruser seg. Joico føltes fettete i dusjen. Må innrømme jeg foretrekker redken og kerastase, men synes også John Frida sin serie for blondt hår har en god kur! Blir overrasket hver gang Anonymous poster hash: e7822...4f1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #8 Skrevet 13. desember 2014 Når det gjelder håroljer så elsker jeg Agadir Argain Oil, og jeg har prøvd de fleste. Denne har mer konsentrert form av argain oil enn de andre håroljene jeg har prøvd, så merker derfor bedre effekt med denne, men den er også dyrere. På en god andre plass er det Alterna Bamboo Smooth Pure Kendi Treatment Oil. Hårkurer jeg syns er bra er: - Joico K Pak deep penetrating reconstructing treatment (protein og oppbyggende) - Redken Strength Builder plus (protein og oppbyggende) - Joiko K Pak intense hydrator treatment (fuktighetskur) - Kèrastase Nutritive Masquintense (fuktighetskur, finnes to typer, for fint og tykt hår) Ellers så elsker jeg alle hårproduktene jeg har testet fra Pureology, har ikke testet serien de har for blondt hår. Men har testet Shampo og balsam fra Strenght Cure serien som er helt fantastiske, kjenner forskjell etter første gangs bruk, og det har ikke skjedd før. Og Prescious oil serien er fantastisk til tørt hår. Så er produktene de har for blondt hår like gode så vil jeg si at det er ett godt valg. Er sjelden jeg merker forskjell på håret mitt ved Shampo og balsam, stort sett er det hårkurene som gjør en forskjell, så det sier litt om hvor bra Pureology er. Men har til gode å teste ut hårkurene deres da jeg føler jeg må bruke opp de jeg har før jeg kan kjøpe inn flere Anonymous poster hash: 0e543...548
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå