AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #1 Skrevet 11. desember 2014 Har en venninne som samler på engler og ønsker seg sånt til jul. Ikke bare typiske juleengler, men engler generelt. Men hvor i huleste får man kjøpt sånt? Har ikke greie på sånne pyntegreier siden jeg ikke har det selv. Kremmerhuset og sånt? Gjerne på nett. Anonymous poster hash: aa113...0ea
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #2 Skrevet 11. desember 2014 Kremmerhuset, nille, glassmagasinet, bokhandel, etc Du kan egentlig finne engler omtrent overalt for tiden. Anonymous poster hash: 872ae...6eb
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #3 Skrevet 11. desember 2014 På internett: Ebay eller amazon. Utrolig hvor mye rart man kan finne der inne bare man leter lenge og godt nok:) Anonymous poster hash: 12700...950
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #4 Skrevet 11. desember 2014 Tusen takk begge to! Da skal jeg nok finne noe. Vet ikke om jeg tør bestille fra ebay siden det kanskje ikke kommer frem til jul. Pakken må sendes også siden hun bor langt unna og den må jo sendes innen den 16. Anonymous poster hash: aa113...0ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå