AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #1 Skrevet 11. desember 2014 Jeg ler så jeg holder på å falle av stolen her, det er faktisk det verste jeg har hørt! :hoho: "Kliss, klass, kluss - på 160 grader pluss" Anonymous poster hash: ee721...831 1
Gjest Margit Spat Skrevet 11. desember 2014 #2 Skrevet 11. desember 2014 Lurer på om han mener alvor eller om han rett og slett har trukket strikken så langt han tør med denne utgivelsen.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #3 Skrevet 11. desember 2014 Han skal ha kred for at han prøver å lage musikk på norsk. Norsk er et utrolig vanskelig musikkspråk. Et fonetisk makkverk å lage musikk av. Så all respekt til de musikerne som greier å skrive god musikk på norsk. Anonymous poster hash: 6ba47...1b5
Llise Skrevet 11. desember 2014 #4 Skrevet 11. desember 2014 Haha, det er jo ganske flaut om han mener alvor.. Likevel syns jeg refrenget er skummelt fengende
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #5 Skrevet 12. desember 2014 Ja, mener han alvor eller er det bare tull? For jeg er sannelig ikke sikker Anonymous poster hash: 7d7b6...11e
Chizue Skrevet 12. desember 2014 #6 Skrevet 12. desember 2014 Morsom sang.. Men helt ærlig..Finnes det mange andre norske sanger som er helt på trynet..Disse artistene/bandene har jo en del (eller få)merkelige låter..Som igjen har blitt slagere blant noen Luxus leverpostei? Bare Egil Band? D.D.E? Banana Airlines? Åge Aleksandersen? Finn Kalvik? Sikkert enda flere...Åhh..Fatter'n Denne ble jo f.eks en irriterende HIT xD
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #7 Skrevet 12. desember 2014 Jeg tror seriøst det er fullt alvor. Elsker der movesene han gjør helt, helt i begynnelsen. Men ja, jeg tror det er fullt alvor, han hadde ihvertfall sagt det i intervju, og de har fjernet muligheten for å legge inn kommentarer på youtube, og der var det mange morsomme kommentarer før de stengte kommentarfeltet fra blant annet komiker Dag Solstad. Tviler på de hadde fjernet det om det bare var full. Rør i vatn til du blir sprøøøøøø -TS Anonymous poster hash: d4413...002
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #8 Skrevet 12. desember 2014 Vil ha mer musikk om mat «Gardsgut» omfatter blant annet en ode til en spesiell type tørt og flatt brød, med tekstlinjer som går i detalj på hvordan man frembringer en slik matvare på egenhånd: «Kliss, klass, kluss - på 160 grader pluss».«Knekkebrød» er albumets dummeste låt, mener Dagbladets anmelder. Men for Gaute Grøtta Grav er det en av favorittene. - Det er den låten vi gleder oss mest til å spille på konserter, fordi den er funky og full av liv. I skriveprosessen gjorde jeg et lite søk på nettet og fant ut at det var skuffende få låter om mat. Du har låter som «American Pie», men det er ikke egentlig en sang om pai. «Brown Sugar» med Rolling Stones handler om alt annet enn sukker. Og låta «Sex and candy» - ikke spør en gang, sier artisten. - Nei, vi trenger flere låter om mat. Det er jo innen mat man finner den ekte lidenskap og skarpe fronter: Lavkarbo eller steinalderdiett, fastfood eller superfood, Atkins eller Fedon, 5-2-diett eller ananasdiett - her er det bare å plukke sin favoritt, slår han fast. http://www.dagbladet.no/2014/11/14/kultur/musikk/gaute_grotta_grav/farmen/36244190/ Leste i en avis i går at han visstnok har gått på den Paul Mcartney-skolen. Det er jo ganske imponerende. Anonymous poster hash: d4413...002
Gjest Sala21 Skrevet 16. desember 2014 #9 Skrevet 16. desember 2014 Høres egentlig litt ut som en sang fra melodi grand prix Junior...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå