AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #1 Skrevet 11. desember 2014 Hei, jeg tenker å sette opp et treningsprogram hvor målet da er å gå ned et par kilo, men også vinner styrke og fleksibilitet. Jeg er veldig glad i å jogge, men heller ukjent på styrketreningsbiten. Jeg tenker å sette meg små mål per måned, si, også da jobbe meg opp mot hovedmålet som er å gå ned hvertfall 7-8 kilo innen neste halvår. Mine kroppsmål er 150 høy og 70 kg på sokkelesten. Anonymous poster hash: daafd...e0e
flinkeceline Skrevet 11. desember 2014 #2 Skrevet 11. desember 2014 Først av alt må du se på dietten, hva du spiser, hvor mye du spiser, kalorier, forbrenning. For fitness kan du sjekke ut insanity workout (finnes på youtube).
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #3 Skrevet 11. desember 2014 Tror du skal legge i mye arbeid for å slanke deg så masse. Anonymous poster hash: fe44a...db4
leifvidar Skrevet 11. desember 2014 #4 Skrevet 11. desember 2014 Kanskje det er en god ide å gå tur i parken? Siden du er så tjukk mener jeg det er lurt å ta det rolig til å begynne med.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #5 Skrevet 11. desember 2014 Først av alt må du se på dietten, hva du spiser, hvor mye du spiser, kalorier, forbrenning. For fitness kan du sjekke ut insanity workout (finnes på youtube). Spiser mer enn jeg aner. Går mye i sunn mat som sushi, laks, havregryn, men også mye pølser også burgere i helgene. Insanity workout, hva er det for noe? Anonymous poster hash: daafd...e0e
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #6 Skrevet 11. desember 2014 Spiser mer enn jeg aner. Går mye i sunn mat som sushi, laks, havregryn, men også mye pølser også burgere i helgene. Insanity workout, hva er det for noe? Anonymous poster hash: daafd...e0e Kan ikke spise pølser og burgere hvis du forventer å gå ned i vekt. Sier seg selv så det er første du må kutte. Anonymous poster hash: fe44a...db4
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #7 Skrevet 11. desember 2014 Kanskje det er en god ide å gå tur i parken? Siden du er så tjukk mener jeg det er lurt å ta det rolig til å begynne med. æsj. gå å legg deg Anonymous poster hash: bdfc7...218 2
leifvidar Skrevet 11. desember 2014 #8 Skrevet 11. desember 2014 æsj. gå å legg deg Anonymous poster hash: bdfc7...218 Hva da er da lov å si sannheten. ts er da tross alt ganske tjukk.
flinkeceline Skrevet 11. desember 2014 #9 Skrevet 11. desember 2014 Spiser mer enn jeg aner. Går mye i sunn mat som sushi, laks, havregryn, men også mye pølser også burgere i helgene. Insanity workout, hva er det for noe? Anonymous poster hash: daafd...e0e Er på en måte aktivering av hele kroppen da, i intense intervaller. Nesten som geriljakardio.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #10 Skrevet 11. desember 2014 Okei, høres ut som et kult program. Anonymous poster hash: daafd...e0e
flinkeceline Skrevet 11. desember 2014 #11 Skrevet 11. desember 2014 Okei, høres ut som et kult program. Anonymous poster hash: daafd...e0e trenger ikke være sarkastisk mot meg, prøver bare å hjelpe
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #12 Skrevet 11. desember 2014 Trener du på helsestudio, kan ta noen pt timer. Så får du gode rådAnonymous poster hash: becc9...532
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #13 Skrevet 11. desember 2014 Trener du på helsestudio, kan ta noen pt timer. Så får du gode rådAnonymous poster hash: becc9...532 hvor da hen??? Anonymous poster hash: daafd...e0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå