Gå til innhold

Treningsopplegg styrke kondisjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg tenker å sette opp et treningsprogram hvor målet da er å gå ned et par kilo, men også vinner styrke og fleksibilitet. Jeg er veldig glad i å jogge, men heller ukjent på styrketreningsbiten. Jeg tenker å sette meg små mål per måned, si, også da jobbe meg opp mot hovedmålet som er å gå ned hvertfall 7-8 kilo innen neste halvår.

Mine kroppsmål er 150 høy og 70 kg på sokkelesten.

Anonymous poster hash: daafd...e0e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først av alt må du se på dietten, hva du spiser, hvor mye du spiser, kalorier, forbrenning. For fitness kan du sjekke ut insanity workout (finnes på youtube).

Skrevet

Tror du skal legge i mye arbeid for å slanke deg så masse.

Anonymous poster hash: fe44a...db4
Skrevet

Kanskje det er en god ide å gå tur i parken? Siden du er så tjukk mener jeg det er lurt å ta det rolig til å begynne med.

Skrevet

Først av alt må du se på dietten, hva du spiser, hvor mye du spiser, kalorier, forbrenning. For fitness kan du sjekke ut insanity workout (finnes på youtube).

Spiser mer enn jeg aner. Går mye i sunn mat som sushi, laks, havregryn, men også mye pølser også burgere i helgene. Insanity workout, hva er det for noe?

Skrevet

Spiser mer enn jeg aner. Går mye i sunn mat som sushi, laks, havregryn, men også mye pølser også burgere i helgene. Insanity workout, hva er det for noe?

Kan ikke spise pølser og burgere hvis du forventer å gå ned i vekt. Sier seg selv så det er første du må kutte.

Anonymous poster hash: fe44a...db4

Skrevet

Kanskje det er en god ide å gå tur i parken? Siden du er så tjukk mener jeg det er lurt å ta det rolig til å begynne med.

æsj. gå å legg deg

Anonymous poster hash: bdfc7...218

• Liker 2
Skrevet

æsj. gå å legg deg

Anonymous poster hash: bdfc7...218

Hva da er da lov å si sannheten. ts er da tross alt ganske tjukk.

Skrevet

Er på en måte aktivering av hele kroppen da, i intense intervaller. Nesten som geriljakardio.

Skrevet

Okei, høres ut som et kult program.

Skrevet

Okei, høres ut som et kult program.

trenger ikke være sarkastisk mot meg, prøver bare å hjelpe

Skrevet

Trener du på helsestudio, kan ta noen pt timer. Så får du gode råd

Anonymous poster hash: becc9...532

Skrevet

Trener du på helsestudio, kan ta noen pt timer. Så får du gode råd

Anonymous poster hash: becc9...532

hvor da hen???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...