AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #1 Skrevet 11. desember 2014 Jeg er ei jente på 20 år som elsker og trene. Trener som regel 4-6 dager i uka, og bruker da å veksle mellom å løpe på tredemølle, bruke ellipsemaskinen, eller delta på gruppetimer (som f.eks. pulsstep og cardiostep) på treningssenteret. På sommeren erstatter jeg noe av mølletreningen med løping ute. I tillegg trener jeg styrketrening i sal eller på gruppetimer. Det jeg lurer på, er om noen vet noe om effektiviteten av disse treningsformene? Hva forbrenner mest og minst, og hvilken aktivitet er det lurest å ha hovedfokus på? Takk på forhånd Anonymous poster hash: c6798...344
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #2 Skrevet 11. desember 2014 Dersom du får deg pulsklokke så kan du selv sjekke dette, for det er individuelt hva man forbrenner. Kondisjonstrening er det som forbrenner mest kalorier pr min, men styrketrening vil øke hvileforbrenningen din da muskler krever en del energi. Hva du skal ha fokus på kommer helt an på målet ditt. Anonymous poster hash: 45b60...3d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå