Linsi Skrevet 27. juli 2004 #1 Skrevet 27. juli 2004 Gifter meg til lørdagen!! Tror alt er i orden, men er det noen tips av ymse slag av ting jeg bør huske sånn de siste dagene?
liv Skrevet 27. juli 2004 #2 Skrevet 27. juli 2004 pakke baggen om du skal sove borte.. Se over kjole Og om du ikke har gjort det så ringe å bekrefte frisør, blomster og foto.
Piarina Skrevet 27. juli 2004 #3 Skrevet 27. juli 2004 Avisannonse? (det har du kanskje ordnet allerede) Gå inn skoene. Sjekke undertøy og strømper. Pakke overnattingsbag hvis dere skal sove borte på bryllupsnatten. Manicure Nappe øyenbryn og shave/vokse legger Vaske håret en dag eller to før bryllupet, slik at det er lettere å sette opp enn hvis du vasker det samme dag... Finne frem ringene, pusse dem hvis det trengs. Kose deg!!! Peptalk til deg selv. Kommer ikke på noe mer akkurat nå...
Gjest Tex Skrevet 27. juli 2004 #4 Skrevet 27. juli 2004 Sette deg rolig ned, helst alene og minne deg selv om at om noen små timer skal du gifte deg. Lukk øynene og kjenn godt etter åssen alt føles, det er helt ubeskrivelig bra! Og dette bør du gjøre oftere og oftere de neste dagene, ta deg små fem-minuttere, for denne opplevelsen kommer aldri igjen.....
Chiquita Skrevet 27. juli 2004 #5 Skrevet 27. juli 2004 Sette deg rolig ned, helst alene og minne deg selv om at om noen små timer skal du gifte deg. Lukk øynene og kjenn godt etter åssen alt føles, det er helt ubeskrivelig bra! Og dette bør du gjøre oftere og oftere de neste dagene, ta deg små fem-minuttere, for denne opplevelsen kommer aldri igjen..... Åh, dette hørtes veldig fint ut. Jeg MÅ huske på dette selv nå i dagene fremover...
Snorkie Skrevet 27. juli 2004 #6 Skrevet 27. juli 2004 Lykke til på lørdag!! Ser du har fått masse gode tips, så det viktigste som gjenstår er å prøve å stresse ned, slappe av og sove godt den siste dagen, så du har masse energi på bryllupsdagen :D
Gjest MrsL Skrevet 28. juli 2004 #7 Skrevet 28. juli 2004 Slappe av og kose deg de siste dagene før. Smil :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå