Gå til innhold

jenter og onani


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest veldig usikker

Hei alle sammen, har lest mange av innleggene i dette forumet, og tenkte jeg skulle prøve meg jeg også. Min samboer og jeg har generelt sett et godt sex liv, hun påstår at hun aldrig onanerer, når hun var single gjorde hun det noen ganger, men ikke ofte. Jeg syntes dette høres litt rart ut, er det ikke vanlig at dere jenter onanerer innimellom.

En annen ting er at når hun har mensen virker det som om hun ikke vil "hjelpe"meg ! Jeg hadde piercing i penis, men måtte fjerne denne, tiden etter kunne vi ikke ha sex, men jeg ville så gjerne "hjelpe" henne, men hun sa at hvis vi ikke kunne ha ordentlig sex, var det ikke noe vits, hun klarte liksom å legge bort tanken på sex, er dette vanlig hos kvinner ? Det beste jeg vet er å "hjelpe"henne med sug og slikk, men får liksom ikke noe tilbake. Noen som kjenner til "problemet" mitt ???????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle jenter er forskjellige. Noen onanerer veldig ofte, mens andre nesten aldrig. Og iogmed at dere har et godt sexliv, så syns jeg ikke det er noe rart at ikke hun onanerer.

Grunnene til at hun ikke vil "hjelpe" deg når hun har mensen kan være mange. Hvis ikke hun er noe kåt selv, så er det lett å føle seg litt utnytta.

Siden hun ikke vil ha ordentlig sex, så kan du jo prøve å vise henne at det går faktisk an å ha sex uten å ha samleie. Begynn litt forsiktig! Synd å droppe sex bare pga mensen syns jeg. Vet ikke hvordan det er med andre, men jeg klarer iværtfall ikke å bare legge bort tanken på sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...