Gå til innhold

Innesko på skolen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker barna deres innesko på skolen? Hva slags sko bruker de?

Anonymous poster hash: f032d...479

Skrevet

Våre har crocs til vanlig, og gymsko til gymtimene. Det er påbudt med innesko, de får ikke gå i sokkene for om brannalarmen går så må de rett ut, ikke tid til å ta på utesko da. Og i dag er det ingen skoler som får tillate utesko inne pga innemiljøet.

Skrevet

Våre har crocs til vanlig, og gymsko til gymtimene. Det er påbudt med innesko, de får ikke gå i sokkene for om brannalarmen går så må de rett ut, ikke tid til å ta på utesko da. Og i dag er det ingen skoler som får tillate utesko inne pga innemiljøet.

Dette stemmer jo ikke. Jeg har tre skolebarn i Oslo, og ingen av dem må ta av seg uteskoene når de sitter inne i klasserommet...!

Anonymous poster hash: d1579...a44

• Liker 2
Skrevet (endret)

Dette stemmer jo ikke. Jeg har tre skolebarn i Oslo, og ingen av dem må ta av seg uteskoene når de sitter inne i klasserommet...!

Anonymous poster hash: d1579...a44

Da må de ha hyppig rengjøring skal de klare å tilfredsstille Miljørettet helsevern, få kommuner har råd til det.

Endret av Engel
Skrevet (endret)

Crocs og sandaler bruker de til innesko.

Endret av Lalunaa
Skrevet

Sandaler, med reim bak hælen. Viktig med godt skotøy innendørs også (Crocs er vel ikke akkurat regnet som godt skotøy for små føtter), og for min gutt er det viktig at det ikke er for varme sko for han er så varm av seg.

Skrevet

Da må de ha hyppig rengjøring skal de klare å tilfredsstille Miljørettet helsevern, få kommuner har råd til det.

Oslo-skolene i Vest har rengjøring-vask av gulver hver dag. Barna har utesko inne.

Anonymous poster hash: c9e49...b01

Skrevet

Jeg ser at de fleste elevene mine har Crocs. Når mine barn begynner på skolen blir det sandaler.

Skrevet

Og i dag er det ingen skoler som får tillate utesko inne pga innemiljøet.

Unnskyld, men hvilken planet bor du på?

Her er det ikke innesko på noen av skolene. Jeg har oversikt over de to nærmeste barneskolene, en ungdomsskole og en videregående skole. Ingen bruker innesko, alle blir vasket hver dag.

Anonymous poster hash: 38496...76f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...