Gjest Evans Skrevet 11. desember 2014 #1 Skrevet 11. desember 2014 Jeg har begynt å få noen smårynker, og tror det er på tide at jeg kjøper meg en rynkekrem. Det diskuteres om dette er noe som faktisk funker eller om det er bare tull, men dere som bruker rynkekrem – hvilken er dere fornøyd med? Og hvorfor er du fornøyd med akkurat den? Jeg har Estee Lauder Advanced Night Repair. Nattkremen fikk jeg i gave nå nettopp, så har bare brukt den noen ganger. Syns den er litt vel tynn, og kanskje tørker ut huden noe, men igjen: bare brukt den et par netter så litt tidlig å gi noen full anmeldelse. Jeg har ingen ”rynke-dagkrem”, så jeg vil gjerne høre hvilken dere bruker og hvordan den er
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2014 #2 Skrevet 11. desember 2014 Har ingen rynkekrem overhodet, trenger det ikke.
Kvist Skrevet 11. desember 2014 #3 Skrevet 11. desember 2014 Jeg bruker "rynkekrem" i form av at jeg velger dagkrem med solfaktor hele året. Hvis du leser godt på innholdsfortegnelsene er det ofte hovedskillet mellom fuktighetskrem og rynkekrem. Ofte er solfaktor første "trinn" og så putter de litt annet i som skal liksom fylle i rynkene når man når aldersgruppen 45+ Det er i hvertfall min erfaring med apotek- og parfymeriprodukter.
Gjest Evans Skrevet 11. desember 2014 #4 Skrevet 11. desember 2014 Jeg bruker "rynkekrem" i form av at jeg velger dagkrem med solfaktor hele året. Hvis du leser godt på innholdsfortegnelsene er det ofte hovedskillet mellom fuktighetskrem og rynkekrem. Ofte er solfaktor første "trinn" og så putter de litt annet i som skal liksom fylle i rynkene når man når aldersgruppen 45+ Det er i hvertfall min erfaring med apotek- og parfymeriprodukter. Aha, takk for svar og forklaring! Dagkremen jeg nå har har ikke noe solfaktor i seg, men mineralpudderet jeg bruker innimellom har solfaktor, så da får jeg i hvert fall noe der i fra. Da skal jeg lete etter en krem med solfaktor
Gjest Evans Skrevet 12. desember 2014 #5 Skrevet 12. desember 2014 Ingen fler som bruker rynkekrem her?
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 12. desember 2014 #6 Skrevet 12. desember 2014 (endret) Nei. Men jeg har lurt litt pá om jeg burde starte med det ogsá. Er kjempe skeptisk pá mange hudprodukter, har opplevd tidligere at jeg brukte feil produkter som gjorde at huden min ble sá ród og tror det ódela litt pá en máte. Har ogsá hórt at det er bedre med á bruke Moisturizer enn rynkekrem. Men er sá vanskelig á vite hva er bra og hva er ikke bra. Jeg vil ogsá begynne med á bruke óye krem ogsá. Jeg har aldri vaert flink med á bruke sánt, har sá lite peiling med det. Har tenkt pá at jeg ville ha likt á spórre en hudlege hva slags hud jeg har. Har gátt mange ár uten á vite hva slags hudtype jeg har, sá ná vil jeg virkelig vite dette slik at jeg kan gá á finne rette hudprodukter for min hudtype. Endret 12. desember 2014 av SunflowerPenguin
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #7 Skrevet 12. desember 2014 Jeg er snart 35, går på en god dag for å være 25, bruker det jeg finner av krem i skapet til mannen etter at jeg ga opp hele rynkekremprosjektet mitt fordi jeg tror de ikke fungerer. Jeg har lest utrolig mye om rynkekremer og ut fra det jeg har skjønt må det være a - vitaminsyre i ganske sterkt konsentrat i kremen for at den skal fungere mot rynker. Vet ikke hvilke kremer som har dette men tror de må skrives ut på resept fra legen? Jeg bruker solfaktor hele året, faktor 50 i sommerhalvåret og 15 om vinteren. Det har jeg gjort siden jeg var i 20 - årene. I tillegg bruker jeg botox i sinnarynken to ganger i året. Drikker jeg alkohol, ser jeg rynker dagen etter, så prøver å være måteholden der. Anonymous poster hash: 8483d...9aa
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #8 Skrevet 12. desember 2014 Rynkekremer har ingen beviselig effekt på annet enn lommeboka. Anonymous poster hash: d8b73...896
Inum94 Skrevet 30. desember 2014 #9 Skrevet 30. desember 2014 Bruker serien til Ole Henriksen "three little wonders"(nattserum, dagserum og fuktighetskrem) i tillegg til øyekremen "total truth". Disse produktene er anti aging. Er selv bare 20 år, men viktig å forebygge ;-) er veldig fornøyd med disse produktene å huden min har vertfall fått en fin glød !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå