AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #1 Skrevet 11. desember 2014 Jeg har kjøpt noen par stay-ups til bruk denne julen og tenkte jeg skulle teste det ut på julebordet med jobben i morgen. Har to par fra oroblu og ett par fra hm i 20 den. Jeg har aldri prøvd sånne strømper før, men ut fra annonser og reklamer ser det ut som om de har blitt ganske vanlige. Noen av dere som bruker sånne? Noen tips? Er de å stole på? Komfortable? Anonymous poster hash: 2b9f4...38d
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #2 Skrevet 11. desember 2014 Jeg bruker det ofte! :-) Bruk de fra Oroblu... de er finest, mest komfy og mest solide... Husk at du ikke må smøre beina med body lotion eller andre oljebaserte kremer etter dusjen og før du drar de på... da vil silikonbåndet på innsiden miste all "gripeevne". Da vil de gli ned hele tiden, og det vil du jo ikke... :-) Jeg synes det er veldig komfy å ha på, samt at jeg føler meg litt ekstra pyntet og sexy med stay-ups istedenfor strømpebukser.. :-) Et annet tips er jo at kjolen du skal ha på bør gå ned til knærne... hvis ikke, så risikerer du at folk ser blondekanten når du sitter osv. Det er lite elegant! :-)Anonymous poster hash: 844a4...560
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #4 Skrevet 11. desember 2014 Brukes klart mest her, og synes det er behagelig. Om du har riktig størrelse sitter de godt, uansett. Kjøp helst noen som går langt opp på låret, gjerne en størrelse større enn det du kjøper i strømpebukser. Jeg liker også best de som har en kant øverst på ca 3-4 cm. Da blir det ikke merke rundt låret. kjøper de fleste merker, men blir oftes HM, Lindex og kapp ahl for min del. Anonymous poster hash: 2b9f4...38d
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #5 Skrevet 14. desember 2014 Da fikk jeg testet ut strømpene, og må si jeg syntes det var veldig bra. Kommer garantert til å bruke mer stay-ups fremover. I seg selv også mye finere i kjolen når jeg slapp strømpebuksestrikken midt på magen. Hadde ikke noe problemer med at de seg ned. Satt høyt, og det føltes bare bra. Anonymous poster hash: 2b9f4...38d 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #6 Skrevet 14. desember 2014 Da fikk jeg testet ut strømpene, og må si jeg syntes det var veldig bra. Kommer garantert til å bruke mer stay-ups fremover. I seg selv også mye finere i kjolen når jeg slapp strømpebuksestrikken midt på magen. Hadde ikke noe problemer med at de seg ned. Satt høyt, og det føltes bare bra.Anonymous poster hash: 2b9f4...38d Told you so... :-)Anonymous poster hash: 844a4...560
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå