Gjest Tigress Skrevet 12. desember 2014 #21 Skrevet 12. desember 2014 Mener du at overdeler bør slutte høyere opp? I midjen, da eller? Jeg trodde det gjorde ting verre, mener å ha lest et sted at de bør være noe lengre? Da slutter de jo på det bredeste stedet, men samtidig gjør de figuren lengre, på et vis? Æsj, jeg kommer aldri til å se det som er så åpenbart for dere andre Ellers har du rett i at jeg ikke er spesielt glad i skjørt. Men de gangene jeg bruker det synes jeg også at a-form er best, så jeg har tydeligvis fått med meg noe, da Anonymous poster hash: 4e181...90b Altså, prinsippet er rett og slett at toppen bør slutte på ein stad der du er smal. Prøv med eit badehandkle: lag deg ein håndklekjole, og så løftar du kjolen opp og ned så han sluttar på ulike stadar på beina. Då vil du sjå at du ser smalare ut om kjolen sluttar nedanfor der låra er størst. Kva er tanken bak at du ser breiare ut som toppen sluttar i midja? Om toppen sluttar på hofta der du er brei får du merksemd om der du er breiast. Det er motsett effekt. Greia er jo at du kjem jo ikkje til å BLI mindre pæreforma, du ønskjer berre å få merksemda over på noko anna og å sjå meir timeglasforma ut. Eller? Prinsippa bak dei fleste reglane er å sjå timeglasforma ut, har du eit anna mål må du seie i frå! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå