Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2004 #1 Del Skrevet 27. juli 2004 Vil bare si at jeg har stor sans for dem som ikke bare er medgangssupportere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 27. juli 2004 #2 Del Skrevet 27. juli 2004 takk, vi tapte i helga også men det er vel ikke noe nytt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 27. juli 2004 #3 Del Skrevet 27. juli 2004 Kanskje det hjelper om jeg heier litt her? Fredrikstad, er laget i vår by, Fredrikstad, ja navnet det har ry, Fredrikstad, se gutta kjører opp, Fredrikstad, i rødt og hvitt på topp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2004 #4 Del Skrevet 27. juli 2004 Heia Start, gult og svart vi skal vinne i dag, det er klart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 27. juli 2004 #5 Del Skrevet 27. juli 2004 jaja, Hvordan er det i førstedivisjonen da? Blir mye uavgjort på Start har jeg hørt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2004 #6 Del Skrevet 27. juli 2004 Ja, men har du tenkt over at vi faktisk er tabellnaboer for tiden? Uansett; i forbrødringens ånd uttrykker jeg et ektefølt ønske om at både FFK og Start er i tippeligaen neste år! Og så må jeg nesten ta med Bodø/Glimt, ellers blir jeg KG-skilt fortere enn du kan si "Aspmyra" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 27. juli 2004 #7 Del Skrevet 27. juli 2004 Aspmyra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2004 #8 Del Skrevet 27. juli 2004 Aspmyra!! For sent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 27. juli 2004 #9 Del Skrevet 27. juli 2004 Havdur ruler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2004 #10 Del Skrevet 27. juli 2004 Havdur ruler! Sikkert, i hvert fall er de nok bedre enn Viking! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 27. juli 2004 #11 Del Skrevet 27. juli 2004 For sent! DANG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2004 #12 Del Skrevet 27. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 27. juli 2004 #13 Del Skrevet 27. juli 2004 Håper dere rykker opp, men faren for at dere må spille kvallik mot oss er jo der da. Eller spille mot glimt og det er vel kanskje mer enn et KG ekteskap holder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. juli 2004 #14 Del Skrevet 27. juli 2004 11 rød' og hvite kællær ut på banen tællær, hvem er det?! Det er guttæne våre; guttæne som kan score! FFK!!! (Muligens et supporterrop laget i medgangstid, jeg vet ikke... ) K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 27. juli 2004 #15 Del Skrevet 27. juli 2004 Ja, vi elska Bodø/Glimt, vi elska det vi ser. Bodø/Glimt førr evig mer, mer, mer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sita Skrevet 28. juli 2004 #16 Del Skrevet 28. juli 2004 Ham-Kam sjølsagt, finnes det andre lag da :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 1. august 2004 #17 Del Skrevet 1. august 2004 Jeg vite det hjalp å å heie litt her! FFK vant i dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virre Skrevet 1. august 2004 #18 Del Skrevet 1. august 2004 Flotte greier med KG-heiing! Vet du Liv, jeg var på FFK-kamp som hjemmesupporter da de lå langt nede i 2.divisjon. Og jeg som ikke er fra Frstad en gang... Hva gjør man ikke for kjærlighet? :-) MEN: Det er veldig kult om de forblir i tippeligaen,da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 12. august 2004 #19 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg glemte å heie her på KG og gjett hvordan det gikk? TRE baklengsmål mot vålerenga.. Aldri reise på ferie mens det er fotballkamp.. Må huske å heie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå