Gå til innhold

LIV!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kanskje det hjelper om jeg heier litt her?

Fredrikstad, er laget i vår by, Fredrikstad, ja navnet det har ry, Fredrikstad, se gutta kjører opp, Fredrikstad, i rødt og hvitt på topp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, Hvordan er det i førstedivisjonen da? Blir mye uavgjort på Start har jeg hørt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja, men har du tenkt over at vi faktisk er tabellnaboer for tiden?

Uansett; i forbrødringens ånd uttrykker jeg et ektefølt ønske om at både FFK og Start er i tippeligaen neste år!

Og så må jeg nesten ta med Bodø/Glimt, ellers blir jeg KG-skilt fortere enn du kan si "Aspmyra"

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper dere rykker opp, men faren for at dere må spille kvallik mot oss er jo der da. Eller spille mot glimt og det er vel kanskje mer enn et KG ekteskap holder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

11 rød' og hvite kællær ut på banen tællær, hvem er det?! Det er guttæne våre; guttæne som kan score!

FFK!!!

(Muligens et supporterrop laget i medgangstid, jeg vet ikke... :wink: )

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flotte greier med KG-heiing! Vet du Liv, jeg var på FFK-kamp som hjemmesupporter da de lå langt nede i 2.divisjon. Og jeg som ikke er fra Frstad en gang... Hva gjør man ikke for kjærlighet? :-) MEN: Det er veldig kult om de forblir i tippeligaen,da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg glemte å heie her på KG og gjett hvordan det gikk? TRE baklengsmål mot vålerenga.. Aldri reise på ferie mens det er fotballkamp.. Må huske å heie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...