AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #1 Skrevet 11. desember 2014 Jeg har datet en fyr fra sukker noen uker nå, og håper inderlig at det går mot et forhold mellom oss. Jeg har følgelig ikke noen interesse av å starte å snakke med flere på sukker. Men siden jeg er redd jeg skal kødde ting til, eller at han mister interessen og går videre uten meg, har jeg ikke lyst til å deaktivere sukkerprofilen min. Jeg har vært der såpass lenge at medlemskapet omtrent koster ingenting, så det ville vært litt kjipt om han neste uke sa han ikke var interessert lenger og jeg måtte lage ny profil og betale fullpris igjen.. Jeg synes det er feil å ha en aktiv profil der, så er det noen mulighet til å sette profilen til passiv? Jeg får meldinger fra folk (får mail om det), og jeg synes det er litt dårlig gjort å ikke svare folk. Jeg har også ikke lyst til at daten min skal tro jeg flørter med andre, så jeg vil ikke logge meg inn når jeg vet at han kan se jeg har vært innlogget? Så er det noen som vet om jeg kan sette profilen til passiv? Eller er eneste alternativet å blokkere daten min så han ikke kan se om jeg har vært logget på, og skrive noe i profilen om at jeg ikke er aktiv for tiden? (dette vil jeg ikke nødvendigvis at han skal se, er redd for at han skal få noia og tro jeg vil gifte meg med ham og få unger med en gang ) Anonymous poster hash: 12b95...3c0
OleTho Skrevet 11. desember 2014 #2 Skrevet 11. desember 2014 Kan du ikke bare ta en sjanse og gamle på han fyren da Det var vel grunnen til at du opprettet den profilen i utgangspunktet, at du har vært der såpass lenge at det nesten ikke koster noe betyr vel at du er kresen og har nå endelig funnet en du liker?
sjonkelrolf Skrevet 11. desember 2014 #3 Skrevet 11. desember 2014 Du kan deaktivere profilen på Sukker, ja, uten å slette deg.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #4 Skrevet 11. desember 2014 Kan du ikke bare ta en sjanse og gamle på han fyren da Det var vel grunnen til at du opprettet den profilen i utgangspunktet, at du har vært der såpass lenge at det nesten ikke koster noe betyr vel at du er kresen og har nå endelig funnet en du liker? Jeg har funnet en jeg liker, ja, problemet er at han også må like meg Hjelper ikke samme hvor mye jeg liker fyren om han finner ut at jeg er for kjedelig eller whatnot. Anonymous poster hash: 12b95...3c0
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #5 Skrevet 11. desember 2014 Du kan deaktivere profilen på Sukker, ja, uten å slette deg. Hvordan gjør man det? Anonymous poster hash: 12b95...3c0
sjonkelrolf Skrevet 11. desember 2014 #6 Skrevet 11. desember 2014 Hvordan gjør man det? Anonymous poster hash: 12b95...3c0 Det står på siden et eller annet sted om hvordan man gjør det. Får ikke sjekket det selv, da jeg meldte meg ut, og fikk Sukker til å slette min profil.
OleTho Skrevet 11. desember 2014 #7 Skrevet 11. desember 2014 Jeg har funnet en jeg liker, ja, problemet er at han også må like meg Hjelper ikke samme hvor mye jeg liker fyren om han finner ut at jeg er for kjedelig eller whatnot. Anonymous poster hash: 12b95...3c0 Lev litt Ta en sjanse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå