AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #1 Skrevet 11. desember 2014 Jeg bestilte nettopp frisør time over nett, og fant nå ut at de kun tar enkel farging og klipping. Dette klarte jeg selvfølgelig å unngå å se. Jeg skal ha større behandling. Det står også på hjemmesiden deres at man blir belastet for penger av å avbestille timen. Jeg tenker derfor på å møte opp imorgen, og høre om vi eventuelt kan få ordnet dette, uten å bli belastet for penger. Det jeg lurer på er om de fortsatt har krav på å belaste meg for penger, selv om jeg møter opp? Håper på rask svar!! Anonymous poster hash: a3ed7...fd3
anitgonat Skrevet 11. desember 2014 #2 Skrevet 11. desember 2014 (endret) . Endret 11. desember 2014 av anitgonat
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #3 Skrevet 11. desember 2014 Dette var litt rotete. Men med mindre du har time i dag kan du vel helt fint avbestille? Og har du en time i dag så går du ta en telefon til de og snakke med de?Anonymous poster hash: 1e802...d0a 1
Gjest pelikanen Skrevet 12. desember 2014 #4 Skrevet 12. desember 2014 Frisører har ikke lov å kreve deg kr for å ikke å ha møtt opp
Gjest pelikanen Skrevet 12. desember 2014 #5 Skrevet 12. desember 2014 Frisører har ikke lov å kreve deg kr for å ikke å ha møtt opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå