AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #1 Skrevet 11. desember 2014 Hei. Har følelser for en gutt, og har kind off gitt han opp siden det ble masse styr, komplisert. Men uansett, spørsmålet mitt er hvordan å komme seg raskest mulig over 'sorgen'? Vil ikke ha en deppa jul.Anonymous poster hash: 296cb...773 3
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #2 Skrevet 11. desember 2014 Du vet, den bryteren på høyre side av.... Anonymous poster hash: b8e61...93d
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #3 Skrevet 11. desember 2014 Hvilken bryter? Anonymous poster hash: 2e738...1dc 1
Ingvild1001 Skrevet 11. desember 2014 #4 Skrevet 11. desember 2014 For meg hjalp det å ha konkrete ting å gjøre, der man mestrer noe på egenhånd. Gå turer, planlegg middagsbesøk med venner, kanskje har du en jobb som utfordrer deg på en positiv måte. Viktigeste er i alle fall å ikke bruke alt tid på å deppe, men heller fylle tiden med ting som gleder deg. Du får bedre selvtillit, blir gladere av å finne på ting og finner forhåpentligvis tilbake til gleden av å bare være deg selv. Men til slutt er det jo så enkelt at ting tar tid, men du kan jo velge selv hva du vil fylle den tiden med. Lykke til!
OppNedPåAlt Skrevet 11. desember 2014 #5 Skrevet 11. desember 2014 Vel, tiden leger alle sår, nesten alle. Dessuten hjelper det å ikke deppe over fyren. Okkuper hode med andre kjekke tanker. Vær med venner og familie, se koselige filmer, ta opp en hobby, sett pris på deg selv. Det er mine tips.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #6 Skrevet 11. desember 2014 Hvorfor har du gitt han opp? Anonymous poster hash: 11e99...a8c
Valentin Skrevet 11. desember 2014 #7 Skrevet 11. desember 2014 (endret) Lag deg en god middag, Finn på noe med venner eller vær med familie. Musikk i ørene og gå en god tur får meg som regel på bedre tanker.. Endret 11. desember 2014 av Valentin
Viventium Skrevet 11. desember 2014 #8 Skrevet 11. desember 2014 Hei. Har følelser for en gutt, og har kind off gitt han opp siden det ble masse styr, komplisert. Men uansett, spørsmålet mitt er hvordan å komme seg raskest mulig over 'sorgen'? Vil ikke ha en deppa jul.Anonymous poster hash: 296cb...773 Tenk om du gir slipp på en som faktisk er "the one" Komplisert var starten på mitt beste forhold i livet. Det tok tid og litt jobb men jeg angrer virkelig ikke. Jeg har aldri hatt sånne følelser som det..
Anglofil Skrevet 11. desember 2014 #9 Skrevet 11. desember 2014 Tråden er ryddet for språkdebatt. Yvonne (mod)
Gjest Hummels Skrevet 11. desember 2014 #10 Skrevet 11. desember 2014 Tenk på noen andre hottiser i stedet for. Glem den fyren der.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #11 Skrevet 11. desember 2014 Begynn å tren noe sinnsykt, det skal jeg! Anonymous poster hash: 146fc...f46
Gjest Strandet Skrevet 11. desember 2014 #12 Skrevet 11. desember 2014 Ønsker å kunne få vite akkurat hva som var så komplisert for TS. :|
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #13 Skrevet 12. desember 2014 Begynn å tren noe sinnsykt, det skal jeg!Anonymous poster hash: 146fc...f46 Jeg er godt i gang allerede. Føles GOOOOODT!!!! fuck jeg får en digg kropp til sommeren, og han kan seile sin egen sjø med den kosemagen sin Tren, tren, tren! Bli den beste utgaven av deg selv, så kan han sikle senere og angre Anonymous poster hash: e7679...a72
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #14 Skrevet 12. desember 2014 Jeg er godt i gang allerede. Føles GOOOOODT!!!! fuck jeg får en digg kropp til sommeren, og han kan seile sin egen sjø med den kosemagen sin Tren, tren, tren! Bli den beste utgaven av deg selv, så kan han sikle senere og angre Anonymous poster hash: e7679...a72 tror du trening gjør at du blir den beste utgaven av deg selv haha? Anonymous poster hash: 17901...259
Mrs. Jones Skrevet 12. desember 2014 #15 Skrevet 12. desember 2014 tror du trening gjør at du blir den beste utgaven av deg selv haha? Anonymous poster hash: 17901...259 Selvsagt gjør det det. Trening hjelper for det meste, både i hodet og resten av kroppen. 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #16 Skrevet 12. desember 2014 tror du trening gjør at du blir den beste utgaven av deg selv haha? Anonymous poster hash: 17901...259 Drit i og ta ordene ut av munnen på meg, du forstår hva jeg mener, med mindre du er litt dum Og ja, trening er med på å hjelpe Hva tror du? Trener du kanskje ikke? Feit og ligger i sofaen mens du gomler ostepop? Anonymous poster hash: e7679...a72
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #17 Skrevet 12. desember 2014 Drit i og ta ordene ut av munnen på meg, du forstår hva jeg mener, med mindre du er litt dum Og ja, trening er med på å hjelpe Hva tror du? Trener du kanskje ikke? Feit og ligger i sofaen mens du gomler ostepop? Anonymous poster hash: e7679...a72 Nei jeg er faktisk topptrent mann. Trener 6 ganger i uken. Både på fjellet og treninssenteret. Jeg mener ikke det gjør meg den beste utgaven jeg kan være. Det gjør at jeg føler meg bedre i form og får mer energi og lyst. Det er en del av det totale men mye sitter heler i hvordan jeg er som person osv, det vil jeg si gjør meg den beste versjonen jeg kan være å strebe etter å være en bedre person. Ikke energi og utsende. Det gjør det da ikke den beste versjonen av deg selv i det hele tatt. Hvordan kom du frem til at jeg sitter å gomler ostepop?. Kjenner du deg igjen eller? Anonymous poster hash: 17901...259 1
topless Skrevet 12. desember 2014 #18 Skrevet 12. desember 2014 Trening kveler på kort sikt de helvetes stresshormonenen som herjer i kroppen når bruddet er ferskt og ikke til å tro. Så går det en fanden i en ja. Nå skal jeg pinadø bruke enerigien på å bli kvitt... tanker, fett, x, osv Jo, etter fire uker, det hjelper både på utseende og selvfølelsen. Jeg er helt klart en bedre utgave av meg selv. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå