AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #1 Skrevet 10. desember 2014 Julegave til far er like vanskelig hvert år. Han har alt han trenger av klær, leser ikke bøker, abonnerer allerede på bladet han liker, har ingen typiske hobbyer som jakt eller fiske, spiser ikke søtsaker, og kan generelt kjøpe seg alt han vil selv. Han er litt interessert i fotball og bil (liker å ha fin bil ihvertfall), og liker å sitte på proff.no for å undersøke den økonomiske statusen til diverse selskaper (sær hobby, I know ). Ellers har han og mor feriebolig i utlandet og hytte ved vannet. Kanskje noe til hytta (litt verre å frakte på fly). Hm.. Noen tips til hva kan jeg og mine brødre kan kjøpe? Vi skal bruke ca. 500 kr hver, til sammen 1500 kr Anonymous poster hash: b41c2...96a
ongoing Skrevet 11. desember 2014 #2 Skrevet 11. desember 2014 Du sier han har hytte og feriebolig, så kanskje nettbrett eller mp3-spiller til å ta med seg på reise? Kanskje en ny koffert/bag eller billetter/gavekort til reise/arrangement?
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #3 Skrevet 11. desember 2014 Finere, langtidsholdbare matprodukter? Spekemat, olivenolje, sennep og den slags, fra spesialbutikk/lokalmarked etc. Bestille time hos fotograf og ta fellesbilde av dere søsknene, få utskrift på lerret eller ramme pent inn og gi? Billetter til noe fotballgreier? Gjerne sammen med den av dere som eventuelt måtte bo i nærheten. Anonymous poster hash: f517a...fa0
havanaa Skrevet 11. desember 2014 #5 Skrevet 11. desember 2014 Du kan lage en kurv med forskjellige spiselige gaver, sånn som f.eks. olivenolje, balsamico, pasta, pesto osv
Capricorn Skrevet 11. desember 2014 #6 Skrevet 11. desember 2014 Til sånne "håpløse" mannfolk pleier jeg å kjøpe en dyr flaske cognac Det er noe de ellers ikke kjøper selv og syns det er moro å få.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #7 Skrevet 11. desember 2014 Takk for tips Tror det blir noe spiselig på han. Anonymous poster hash: b41c2...96a
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #8 Skrevet 11. desember 2014 Vi kjøpe en pakke fra www.matgaven.no ifjor, noe som passet han veldig bra. Faren min er litt samme type som det virker som, så vi kjøpe noe som het Nordisk nytelse eller noe sånt.. I år blir det konsertbilletter, tidligere har vi barna tatt bilder sammen og hver for oss som vi har fått innrammet. Anonymous poster hash: 6e1a6...b96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå