AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #1 Skrevet 10. desember 2014 Hadde en egentlig forsåvidt "mislykket ' ONS med en jente i sommer. Selvom sexen var mislykka hadde vi det utrolig koselig, og lo masse og alt det der. Dette var altså min første ONS, og har heller ikke hatt noen etter dette. Addet henne på face, hun godtok og prøvde skrive litt med henne, men virket ikke som hun ville ha noe særlig kontakt Problemet er nå at det er snart 1/2 år siden jeg har sett eller snakket med henne. Men jeg tenker på henne masse masse masse! Flere netter hvor jeg til og med drømmer om henne! Om kveldene ligger jeg å tenker på hvordan den kvelden var osv. Jeg skjønner jo også at jeg kan skrive til henne på face, men jeg vet vell egentlig at det ikke ville funka når vi ikke bor i samme land engang! Og tviler å på at hun vill ha noe kontakt i hele tatt. Noen tips til en desperat gutt? Blir jo nesten deppa av dette her! Anonymous poster hash: b471d...331
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #2 Skrevet 10. desember 2014 Ha fler ONS? Anonymous poster hash: 2fc61...b77
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #3 Skrevet 10. desember 2014 Ha fler ONS?Anonymous poster hash: 2fc61...b77 Lettere sagt enn gjort! I Norge er det jo umulig å finne jenter å ligge med.Anonymous poster hash: b471d...331 2
sjonkelrolf Skrevet 11. desember 2014 #4 Skrevet 11. desember 2014 Hvis hun ikke vil ha kontakt, hvorfor ha henne på Facebook? Nei, slett henne istedenfor, slik at du får henne ut av systemet.
Flavio Skrevet 11. desember 2014 #5 Skrevet 11. desember 2014 Litt brutalt sagt: hvis sex'en var mislykka, er det ikke sikkert du får flere sjanser.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #6 Skrevet 11. desember 2014 Litt brutalt sagt: hvis sex'en var mislykka, er det ikke sikkert du får flere sjanser. Det var verken min eller hennes skyld at sex-en ble mislykka. Var omgivelsene rundt som spolerte hele kosen, uten å gå noe mer inn på det ifrykt får å bli gjenkjent her inne. Så at sex-en ble mislykka kan hun ikke skylde på meg for hvertfall hehe. Anonymous poster hash: b471d...331 1
Sofia123 Skrevet 11. desember 2014 #7 Skrevet 11. desember 2014 Finn ei annen. Noen som sier at "to get over someone, you have to get under someone". Det kan funke hvis du treffer den rette. Jeg foreslår du begynner aktivt å lete og date! Prøv å ikke tenk mer på henne og slett henne fra ting hvor du kan se navnet hennes.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #8 Skrevet 11. desember 2014 Du må bare dra fokuset over på noe annet. Trening, jobb/skole, hobbyer, film, bøker, musikk osv. Anonymous poster hash: aa717...01d
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #9 Skrevet 11. desember 2014 Lettere sagt enn gjort! I Norge er det jo umulig å finne jenter å ligge med.Anonymous poster hash: b471d...331 Hvis du ser bra ut (har en flott kropp og ok ansikt) så er det ikke vanskelig. Nok av jenter som vil ligge. Anonymous poster hash: e282c...2ff
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #10 Skrevet 11. desember 2014 Lettere sagt enn gjort! I Norge er det jo umulig å finne jenter å ligge med.Anonymous poster hash: b471d...331 Falt å slått deg?. Norge er jo verdens enkleste land å få damer å ligge med. Har vært litt rundt i verden og er ikke mange land som slår norge altså. Føler det bare så vidt er å flørte med de så blir de med hjem. Gjør ikke meg noe er super happy for det jeg. Anonymous poster hash: 3e13e...421 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #11 Skrevet 11. desember 2014 Falt å slått deg?. Norge er jo verdens enkleste land å få damer å ligge med. Har vært litt rundt i verden og er ikke mange land som slår norge altså. Føler det bare så vidt er å flørte med de så blir de med hjem. Gjør ikke meg noe er super happy for det jeg. Anonymous poster hash: 3e13e...421 Fortell meg hemmeligheten? Anonymous poster hash: b471d...331
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #12 Skrevet 11. desember 2014 Fortell meg hemmeligheten? Anonymous poster hash: b471d...331 se noenlunde bra ut. Gjør ikke noe spesielt egentlig. Men skal sies at de fleste jenter sier jeg er veldig kjekk Anonymous poster hash: 3e13e...421
Sylvari Skrevet 11. desember 2014 #13 Skrevet 11. desember 2014 "If there's one place to make sure you bring a big box of condoms to, it's Norway; 53 percent of the population claims to be unsatisfied with the amount of sex they're getting (Durex, 2005). And then it's probably best to get checked out afterwards. Norway has the dubious honour of being the place where most people have unprotected sex — 73 percent according to the same poll. Greece is second with 70 percent. Unsurprisingly, Norwegians also top the Sexually Transmitted Infection league table — 21 percent admit to having had one. And, to round off what is emerging to be a pretty seedy reputation, Norway wins at one-night stands too — 70 percent of the survey respondents have had one." http://travel.ninemsn.com.au/world/654937/in-statistics-love-around-the-world Norge ligger på toppen av ONS statistikken i hele verden. Så om du skal ha sjans på ONS, så er Norge plassen å være. 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #14 Skrevet 11. desember 2014 http://travel.ninemsn.com.au/world/654937/in-statistics-love-around-the-world Norge ligger på toppen av ONS statistikken i hele verden. Så om du skal ha sjans på ONS, så er Norge plassen å være. ..evt UK. Der er de veldig glad i pikk altså. Anonymous poster hash: 76755...5af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå