Gå til innhold

Folk som fiser på eksamen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en person som fiser mye på eksamen, jeg vet ikke om det er eksamensnerver eller noe, men det e rutrolig plagsomt fordi jeg alltid blir plassert bak/foran ham. Bør jeg si ifra til han at han kanskje bør be om et eget rom som han ta eksamen i? Vanskelig å løse eksamensoppgaver når det lukter dass...

Anonymous poster hash: 7fb51...c9d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta med deg en wunderbaum

• Liker 2
Skrevet

Ta med deg en wunderbaum

For å dytte den i rompa på han?

• Liker 4
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Nei, men fysj'a meg da.

Skrevet

Husker også jeg aldri klarte å holde meg da jeg var ung pike på skole. Ble dessverre mobbet en del på grunn av jeg hadde DEN sure fiselukten... :(

Skrevet

Det er en person som fiser mye på eksamen, jeg vet ikke om det er eksamensnerver eller noe, men det e rutrolig plagsomt fordi jeg alltid blir plassert bak/foran ham. Bør jeg si ifra til han at han kanskje bør be om et eget rom som han ta eksamen i? Vanskelig å løse eksamensoppgaver når det lukter dass...

Kanskje det er verre for denne personen enn det er for deg..? Det er mest sannsynlig et helseproblem han/hun sliter med.

Anonymous poster hash: 39796...b94

• Liker 3
Skrevet (endret)

Det er ikke noe du får gjort, som ikke fører til ydmykelse for denne personen.

Endret av Lillia
  • Liker 1
Skrevet

Det er ikke noe du får gjort, som ikke fører til ydmykelse for denne personen.

Hehe, enig. Er defor det er så befriende å slippe en "stinker`n" forann noen du kjenner. Alle promper! Men randoms promp er no-no.

Skrevet

Vært borti det samme.. Tror det er mange som sliter med litt urolig mage i eksamenstiden.

Klesklype på nesen kanskje?

Skrevet

Tror ikke du får gjort så mye, dessverre.

Men hvis det er forhåndsbestemte plasser, kan du jo kanskje legge inn et ønske til den som bestemmer plasser.

Ikke si noe til han. Det må være flaut og ydmykende. Det er mange som får urolig mage når de er stresset/nervøse. Får det selv.. men jeg klarer å holde meg heldigvis:p

Anonymous poster hash: 9b7e1...df0
  • Liker 1
Skrevet

Eneste gangen i mitt liv der jeg har problemer med å få ned mat, er på en eksamen. Og jeg blir alltid helt mongo i magen også. Typisk eksamensnerver. Men jeg har kontroll på min kropp likevel, og med en vilje av stål og en godt trent lukkemuskel, så siver det ingen gass ut som forstyrrer andre.

Kan ikkje skjønne at det skal være noe problem å kneppe igjen, for så å ta turen til dass en og annen gang!

:fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...