Gå til innhold

Sånn helt seriøst, hva er greia med dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har opplevd flere ganger etter jeg har møtt en mann, at de plutselig kan trekker seg unna og slutter å ta kontakt. Det ender som oftest med at jeg sitter igjen som et spørsmålstegn og lurer på hva som gikk galt og hvorfor vedkommende mistet interessen. Så når jeg endelig etter noen uker har glemt hele fyren begynner han selvfølgelig å ta kontakt igjen?! HVA ER GREIA MED DET? Kjeder dem seg eller? Må sies at dette er menn jeg ikke har hatt sex med, så det kan ikke være et ønske om et ligg til.

F.eks for en måneds tid siden møtte jeg en flott kar på byen. Vi pratet og lo mye, og hadde en god kjemi. Vi added hverandre på Facebook og pratet i noen dager før det ble totalt stille fra hans side. Jeg tok hintet og holdt meg unna, men kunne jo ikke skjønne hva som gikk galt. Så etter en måneds tid tar han plutselig kontakt igjen og viser interesse? TOO LATE.

Når skal dere menn forstå at vi ikke sitter på gjerdet og venter? Kutter dere kontakten, er det ikke vits å prøve igjen etter flere uker. Da er dere glemt.

Anonymous poster hash: 788c4...349
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det at du ikke sitter på gjerdet og venter, betyr ikke at ikke andre gjør det. Mange dater flere parallelt og hvis de tror det er sex å hente eller de ikke har truffet noen bedre, tar de kontakt igjen.

Og veldig ofte hopper kvinner til sengs med dem likevel. De har ingenting å tape på å prøve seg.

Bare si nei, så enkelt er det.

Anonymous poster hash: a9a9b...7ea
Skrevet

Hei!

Jeg har opplevd flere ganger etter jeg har møtt en mann, at de plutselig kan trekker seg unna og slutter å ta kontakt. Det ender som oftest med at jeg sitter igjen som et spørsmålstegn og lurer på hva som gikk galt og hvorfor vedkommende mistet interessen. Så når jeg endelig etter noen uker har glemt hele fyren begynner han selvfølgelig å ta kontakt igjen?! HVA ER GREIA MED DET? Kjeder dem seg eller? Må sies at dette er menn jeg ikke har hatt sex med, så det kan ikke være et ønske om et ligg til.

F.eks for en måneds tid siden møtte jeg en flott kar på byen. Vi pratet og lo mye, og hadde en god kjemi. Vi added hverandre på Facebook og pratet i noen dager før det ble totalt stille fra hans side. Jeg tok hintet og holdt meg unna, men kunne jo ikke skjønne hva som gikk galt. Så etter en måneds tid tar han plutselig kontakt igjen og viser interesse? TOO LATE.

Når skal dere menn forstå at vi ikke sitter på gjerdet og venter? Kutter dere kontakten, er det ikke vits å prøve igjen etter flere uker. Da er dere glemt.

Anonymous poster hash: 788c4...349

ser nok etter noe bedre. Er sikkert ikke noe voldsom catch du. Men når de vet de ikke får bedre går de selvsagt et hakk ned igjen;). Gjør ihvertfall jeg

Anonymous poster hash: fe74a...bad

Skrevet

ser nok etter noe bedre. Er sikkert ikke noe voldsom catch du. Men når de vet de ikke får bedre går de selvsagt et hakk ned igjen;). Gjør ihvertfall jeg

Så snill du er da.

ts

Anonymous poster hash: a19ee...fb4

Gjest brutal_mann
Skrevet

Det ble stilt og du tok IKKE hintet. Han vil høre fra deg.

Skrevet

Det ble stilt og du tok IKKE hintet. Han vil høre fra deg.

det eller at du er second choice

Anonymous poster hash: b8c3a...52c

Skrevet

Jeg tror vi (de aller fleste) opplever dette trutt og stadig. Man dater, ting er tilsynelatende bra. Ingenting som tyder på at han ikke liker deg… men så vips, fordufter han helt. DET ER EN SÅ JÆVLA KLASSIKER..

Blir så sykt lei hele datingen.

Konklusjon: Ikke lat som dere er intr. Hvis dere mister intr, så vær så snill - vær ærlig å si det rett ut! Ikke ignorere.. det gjør vondt.

Her er noen mulige grunner til han fordufter

- han var faktisk intr, men fant ut at det ikke kunne bli mer

- eksen dukket opp

- en annen jente dukket opp

- du er ikke hans type

- er er ikke klar for forhold (lite sannsynlig da hjertet er sterkere enn fornuften her)

- han vil bare ha sex med deg

Anonymous poster hash: 38537...339
  • Liker 1
Skrevet

Hvorfor så frekk?

Anonymous poster hash: 092d7...2b0

• Liker 2
Gjest Jon blund
Skrevet

Hvorfor så frekk?

Anonymous poster hash: 092d7...2b0

Hun lurte jo på ting og tang og hun fikk svar fra en ab fra sitt synspungt og erfaring. Men dog kunne han tonet litt ned, er enig i det.

Skrevet

Jeg er ikke TS, men makan. Det får da være måte på. Hvor gammel er du? Har du ikke noe konstruktivt å bidra med i tråden, så kan du like godt la være enn å spre usaklig dritt som vitner om en litt svakere hjernekapasitet enn normalen.

Skjerp deg.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er ikke TS, men makan. Det får da være måte på. Hvor gammel er du? Har du ikke noe konstruktivt å bidra med i tråden, så kan du like godt la være enn å spre usaklig dritt som vitner om en litt svakere hjernekapasitet enn normalen.

Skjerp deg.

Hvorfor skal han skjerpe seg? Han svarte bare ærlig på spørsmålet TS stilte.

Anonymous poster hash: ddddc...758

Skrevet

Jeg tror vi (de aller fleste) opplever dette trutt og stadig. Man dater, ting er tilsynelatende bra. Ingenting som tyder på at han ikke liker deg… men så vips, fordufter han helt. DET ER EN SÅ JÆVLA KLASSIKER..

Blir så sykt lei hele datingen.

Konklusjon: Ikke lat som dere er intr. Hvis dere mister intr, så vær så snill - vær ærlig å si det rett ut! Ikke ignorere.. det gjør vondt.

Det er forskjellige nivå av interesse. Mer for menn enn for kvinner. Noen er du litt interessert i, keen på sex med, villig til å sjanse på for kortvarig dating, genuint interessert i. Osv.

Dette er bare noe å akseptere. Når en mann sier at du er pen betyr det ikke at han vil ha et monogamt forhold med deg, men det betyr heller ikke at han lyver. Man kan vise en moderat mengde interesse for noen uten at man enda vet at man vil gi opp alt for deg. Kanskje likte han deg men traff noen han likte enda bedre.

I stedet for å klage over at alle andre, se an hvordan DU kan takle situasjonen. Din jobb - dersom du er interessert - er å filtrere ut de som ikke er genuint interessert.

Dette kan du ikke vite etter en eller to dater. Men dersom du er en voksen og moden person, tillater du deg heller ikke å falle nesegrus for en person du har hatt en eller to dater med.

Med andre ord - graden av investering fra din side sammenfaller med hvor mye genuin interesse han har vist. Det er ingen grunn til å snakke til venninnene sine om en fyr som ikke har kontaktet deg jevnt og trutt over lengre tid. Det er ingen grunn til å fantasere om en fremtid med fyr som ikke har prioritert deg over jobb og venner over lengre tid. Og det er ingen grunn til å hoppe til sengs med en mann som ikke har sagt at han hverken treffer eller vil treffe andre jenter og treffer kun deg.

Forstå at du har din del av ansvaret. Du skal ikke se etter tegn at han "ikke liker deg". Du skal se etter tegn - konkrete handlinger - på at han faktisk liker deg.

Og sannheten er at de fleste sier de "heller vil bli avvist direkte", men sjelden takler det når det skjer. Både menn og kvinner ignorerer dater de ikke er interessert i - fordi det kommuniserer budskapet tydelig nok.

Anonymous poster hash: a9a9b...7ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...