Gå til innhold

Kan jeg trene pilates de dagene jeg ikke trener styrke og kan jeg gå opp i vekt med å bare trene med egen kroppsvekt hjemme ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trener styrke trening tre gang i uken hjemme med egen kroppsvekt og med litt manualer osv. Men kan jeg trene pilates de dagene jeg ikke trener styrke, eller blir det for mye ? Lurer også på om jeg kan gå opp i vekt med å bare trene hjemme med egen kroppsvekt og litt manualer ? jeg trener etter videoer på youtube får ikke tilgang til treningsenter her jeg bor.

Anonymous poster hash: 5199b...038
Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet

Er målet å gå opp i vekt så må du spise overskudd.

Pilates er mer type kjernemusklatur trening og vil ikke ta på samme måte som hard styrke med vekter så du kan fint kombinere dette. Men husk at muskler trener restitusjon for å bygge seg opp så styrke hver eneste dag kan virke mot sin hensikt. Men så lenge hver muskle får 48 timers pause så går det bra med nok mat.

Skrevet

Er målet å gå opp i vekt så må du spise overskudd.

Pilates er mer type kjernemusklatur trening og vil ikke ta på samme måte som hard styrke med vekter så du kan fint kombinere dette. Men husk at muskler trener restitusjon for å bygge seg opp så styrke hver eneste dag kan virke mot sin hensikt. Men så lenge hver muskle får 48 timers pause så går det bra med nok mat. Eller kan jeg feks trene fullkropp meg egen kroppsvekt og avslutte med pilates ? eller blir det for mye ? får da trener jeg bare bare tre gang i uken å da får jeg en dag pause mellom øktene. Er dette mye nokk mat ?

Frokost:

2 Kneip brødskiver, yoghurt, banan og 1 glass melk.

Lunsj: Salat med fullkorn pasa, kylling osv

Mellom måltid: 2 Knekkebrød og en frukt.

Middag: Alt fra taco, gryteretter og pizza. ( bytter ut kjøttdeig men enten karbonade eller kylling kjøttdeig, og spiser fullkorn pasta i stede for vanlig pasta )

Mellom måltid: yoghurt og en frukt.

Kveldsmat: 2 Brødskiver og protein shake.

Anonymous poster hash: 5199b...038

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...