Gå til innhold

Jeg elsker barna mine- men blir sååååå lei av de innimellom.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker selvfølgelig barna mine mer enn noe annet, men nå merker jeg at jeg er så lei av være mamma. Jeg har relativt tette barn- 3 stk i løpet av 4 år og minste er nå 7 mnd.

Tar meg selv inn glede meg til de blir store, men samtidig så må jeg jo også kose meg mens de er små!!

Men nå er mitt julegaveønske et helt døgn alene på et stille hotellrom hvor jeg kan låse døra og være helt alene---

Anonymous poster hash: 7300c...f5c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror dette er helt normalt :)

Anonymous poster hash: 1af90...f7f
  • Liker 3
Skrevet

Har du ønsket deg det på ekte? For det låter som den perfekte gave! Jeg håper ønsket ditt går i oppfyllelse!

• Liker 3
Skrevet

Du er helt normal!

Det er super slitsom med små barn, det suger absolutt all energi ut av en...

Så jeg håper du får ønske ditt oppfyldt.

De beste dagene mine, er de 2-3 helgene i året vi få barnevakt. Det er så deilig, og gir en slik ro, at batteriene fylles for neste laange økt

Anonymous poster hash: 6018c...109
  • Liker 2
Skrevet

Tror nok det er veldig vanlig Ts, spesielt i dagens samfunn hvor man skal fremstå som et slags supermenneske, og begge foreldre gjerne må jobbe fulltid.

Vi har hatt et veldig krevende barn med mye sykdom helt siden en tøff start på livet for vår premature sønn, så jeg har mange ganger følt meg så sliten og lei av hele mammarollen, og har drømt om litt etterlengtet barnefri hvor jeg kan få pleie meg selv med alenetid. Men de gangene jeg faktisk har blitt sittende igjen alene hjemme etter gutten min har dratt til bestemor på besøk, har jeg jammen meg blitt sittende med en stor klump i magen og savnet han enormt mye helt til jeg får han tilbake.

Det er vel slitsomt for alle til tider, uansett hvor "lette" eller krevende barn man har. Men man elsker dem jo ikke noe mindre av den grunn :)

• Liker 1
Skrevet

Virker som om du kan trenge et skikkelig friminutt:)

Vi har alle vært der:)

Skrevet

Tror nok det er veldig vanlig Ts, spesielt i dagens samfunn hvor man skal fremstå som et slags supermenneske, og begge foreldre gjerne må jobbe fulltid.

Vi har hatt et veldig krevende barn med mye sykdom helt siden en tøff start på livet for vår premature sønn, så jeg har mange ganger følt meg så sliten og lei av hele mammarollen, og har drømt om litt etterlengtet barnefri hvor jeg kan få pleie meg selv med alenetid. Men de gangene jeg faktisk har blitt sittende igjen alene hjemme etter gutten min har dratt til bestemor på besøk, har jeg jammen meg blitt sittende med en stor klump i magen og savnet han enormt mye helt til jeg får han tilbake.

Det er vel slitsomt for alle til tider, uansett hvor "lette" eller krevende barn man har. Men man elsker dem jo ikke noe mindre av den grunn :)

Hvilken relevans har fulltidsjobb for TS sitt innlegg?

Forøvrig jobber jeg fulltid for å få mat på bordet.

Og TS er helt normal :)

Anonymous poster hash: fbe33...963

Skrevet

Hvilken relevans har fulltidsjobb for TS sitt innlegg?

Forøvrig jobber jeg fulltid for å få mat på bordet.

Og TS er helt normal :)

Anonymous poster hash: fbe33...963

Slapp av, jeg henviste ikke til Ts men generelt. Om Ts jobber eller ikke har selvsagt ingen betydning, jeg skrev da også klart og tydelig at jeg føler med henne!
Skrevet

Jeg er der jeg også! Har to små barn, og er nesten utslitt (tøff situasjon ellers i livet og), det skal sies).

Anonymous poster hash: 123e4...74a

Skrevet

Helt vanlig det, TS =)

Anonymous poster hash: 831e2...a30
Skrevet

Hehe, har inntrykk av at sånn er det for alle:) Men finn en barnevakt en gang og stikk av på hotell eller spa eller no:) Selv om man er foreldre er man ikke BARE foreldre, man er kjæreste, datter, bror, venn, kollega, individ osv. også!

Anonymous poster hash: a780d...b95
  • Liker 2
Skrevet

Forstår deg godt!! Har tre tette her og, om enn litt eldre enn dine. Her har vi fått til en helg i året der jeg og mannen reiser bort. Ungene er hos familie og venner. Kan være litt vanskelig når ungen er helt små, men snart kan nok du få dette til og :)

Ellers er en kveld i ny og ne sammen med venninner gull verdt!!

Anonymous poster hash: 6360e...61b
Skrevet

Kjenner fremdeles på den der jeg. Det hjemmeboende barnet er 21.... :fnise: Klarer nesten ikke vente på at han skal kunne kjøpe noe selv, og flytte.

Så sender deg noen tonn med tålmodighet :laugh::blomst::hug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...