Gå til innhold

hva slags vinterjakke på 19åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva synes du passer på en 19 år gammel jente? eventuelt hvilken har du?

parkas, dun, boble?

del gjerne link og bilde :laugh:

Anonymous poster hash: 8860d...fe8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal legge til at jeg er normalt tynn, men ganske så liten, viss det har noe å si..

Gjest crazycatlady
Skrevet (endret)

Den jakka du liker, enkelt og greit, så lenge den er uten ekte pels. Drit i hva andre mener om utseendet på jakka.

Endret av crazycatlady
  • Liker 2
Skrevet

Parkas.

Anonymous poster hash: 83658...340
Skrevet

Har parajumper, woolrich og ganada goose! Fornøyd med alle 3:) Er en jente på 19 år

• Liker 2
Skrevet

Neste gang jeg skal kjøpe meg ny parkas (når økonomien tilsier det), så skal jeg gå etter disse prinsippene:

- Jakka skal ikke IKKE være av dun eller ha pelskrage dersom det er mistanke om at dyr har lidd under produksjon av jakka. Altså IKKE Canada Goose og andre slike merker hvor vi vet det er en viss rovdrift hvor dyr vanskjøttes.

- Den skal være isolerende, jeg skal slippe å fryse i kulda.

- Jeg orker ikke se den samme jakka på meg selv som "alle andre" har. Ser det er mange unge jenter med akkurat samme jakke (enten det er Canada Goose, Svea, etc) og jeg hadde blitt drittlei den jakka med en gang hvis jeg følte at alle andre hadde det samme som meg.

- Kvalitet er viktig, den må vare i mange år!

• Liker 1
Skrevet

Neste gang jeg skal kjøpe meg ny parkas (når økonomien tilsier det), så skal jeg gå etter disse prinsippene:

- Jakka skal ikke IKKE være av dun eller ha pelskrage dersom det er mistanke om at dyr har lidd under produksjon av jakka. Altså IKKE Canada Goose og andre slike merker hvor vi vet det er en viss rovdrift hvor dyr vanskjøttes.

- Den skal være isolerende, jeg skal slippe å fryse i kulda.

- Jeg orker ikke se den samme jakka på meg selv som "alle andre" har. Ser det er mange unge jenter med akkurat samme jakke (enten det er Canada Goose, Svea, etc) og jeg hadde blitt drittlei den jakka med en gang hvis jeg følte at alle andre hadde det samme som meg.

- Kvalitet er viktig, den må vare i mange år!

Enig :biggrin:

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger samt svar på dette.

- Avalon, mod

• Liker 1
Skrevet

Har parajumper, woolrich og ganada goose! Fornøyd med alle 3:) Er en jente på 19 år

Har du link til dem du har? Vil gjerne se :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...