Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Samboeren min skal være drag queen på en fest neste helg. For å fullføre en ekte drag queen-look, så hadde det vært stilig med noen lekre, lange løsnegler. Av naturlige årsaker vil han ha de av neste dag... Noen som veit om hvor lenge sånne sitter på, og om man eventuelt kan gjøre noe for å få de av enkelt dagen derpå?

Setter pris på innspill her... Takk! :-)

Anonymous poster hash: e2f85...313

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det funker å bare dynke de i neglelakkfjerner. Hold den på en stund, også prøv å lirke av :) Hvis ikke, kan det være det går an å kjøpe limoppløsner-greie? Det finnes vel?

Anonymous poster hash: d8716...2ca
Skrevet

På vita selger de sånn som fjerner løsnegler :)

Skrevet

På vita selger de sånn som fjerner løsnegler :)

Phuuh! Det var betryggende! :-) da blir det løsnegler på ham! :-D

Skrevet

På vitus apotek selger de negler som har lim på seg og for å ta de av tar du på litt neglelakkfjerner - og neglen løsner. Veldig greit og enkelt. synes de er bedre enn de man må ha lim på neglen for så å feste den :)

Skrevet

På vitus apotek selger de negler som har lim på seg og for å ta de av tar du på litt neglelakkfjerner - og neglen løsner. Veldig greit og enkelt. synes de er bedre enn de man må ha lim på neglen for så å feste den :)

Kult! Det hørtes smart og enkelt ut... er de lange og fine?

TS

Skrevet

Bruker selv falske fra et merke som heter Kiss, selges på bl.a. Cubus. De kan lett vippes av bare ved å ta tak på den ene siden uten at det gjør vondt eller noe som helst. Ellers fungerer neglelakkfjerner med aceton for meg hvertfall :)

Skrevet

Bruker selv falske fra et merke som heter Kiss, selges på bl.a. Cubus. De kan lett vippes av bare ved å ta tak på den ene siden uten at det gjør vondt eller noe som helst. Ellers fungerer neglelakkfjerner med aceton for meg hvertfall :)

Høres jo genialt ut! :-) men sitter de da på en hel fest?

Skrevet

Er mange kjekke løsninger for en-kvelds-negler, en type de har på Vita har sånne klisterlapper man klistrer på sin egen negl og fester løsneglene på. De jeg har testa holder fint en kveld om man er litt forsiktig.

Skrevet

Er mange kjekke løsninger for en-kvelds-negler, en type de har på Vita har sånne klisterlapper man klistrer på sin egen negl og fester løsneglene på. De jeg har testa holder fint en kveld om man er litt forsiktig.

Tydeligvis mange gode løsninger der ute... han er ikke vant til å ha lange negler, så de bør nok tåle en del "juling". Blir nok uvant for ham...

TS

Skrevet

Hør med dem på Vita, kanskje de kan anbefale noe?

Bare si det er til en som aldri har hatt lange negler og at det er for en kveld, og at de bør sitte godt han ikke er vant til dem. :)

Skrevet

Hør med dem på Vita, kanskje de kan anbefale noe?

Bare si det er til en som aldri har hatt lange negler og at det er for en kveld, og at de bør sitte godt han ikke er vant til dem. :)

Takk for tips! Kjøpte negler i ettermiddag, og vi skal ha en "prøvekveld" i morgen... spent på hvordan han takler dette... :-)

Skrevet

Høres jo genialt ut! :-) men sitter de da på en hel fest?

Mine holder gjerne i flere dager :)

Skrevet

Mine holder gjerne i flere dager :)

Vi kjøpte sånne selvklebende lange negler på Vita. Satte de på han lørdag formiddag, og de satt på helt til søndag morgen. Og de var relativt enkle og fjerne også... :-)

Helt sprøtt hvor annerledes hendene hans ble... hihi! Han ble ganske handicappet da... skulle se han sleit med de enkleste ting... dobesøk, skrive meldinger, fjernkontroller... :-D

• Liker 1
Skrevet

HAha, ja, plutselig lange negler gjør at alle blir litt handicappa, det blir så uvant XD

Skrevet

HAha, ja, plutselig lange negler gjør at alle blir litt handicappa, det blir så uvant XD

Ja... tydeligvis! :-) selv har mine vokst i sakte tempo de gangene jeg har spart til lange negler... så da blir man jo gradvis vant til det. Var utrolig moro å se ham slik! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...